Мұғалімдер іс-тәжірибесінен

Выпуск - №40(335)   :   14.10.2018
209

Ұстаз. Осы бір ұлы сөзде қаншама сыр жатыр. Ел баласын оқыту мен тәрбиелеу­де төккен тер мен қажымас еңбегі өлшеу­сіз деуге болады. Ұстаз - ол, отбасы жүгін де бірге алып, мерекелік іс-шараларға аудан, облыс көлемінде қатысып, өзін кәсіби тұрғыдан үнемі жетілдіріп, білген үстіне білуден жалықпайтын маман.

Солардың қатарына жақында «Науырзым – құтты мекенім» атты аудандық ғылыми-тәжірибелік конференцияға қатысып, баяндама мен презентацияларын көпшілікке ұсынған Науырзым орта мектебінің әлеуметтік педагогы және өзін-өзі тану мұғалімі Г.Т. Суинбекова, тарих пәні мұғалімі Г.Ж. Батырбекова, математика пәні мұғалімі С.К. Абжанова мен бастауыш сынып оқытушысы Г.К. Султанованы атап өтуге болады.

Жаңа педагогикалық технологиялар арқылы бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастырудың жаңашылдығы ерекше. Ақпаратпен жұмыс істей алу білімін шыңдайды және қатынас жасау қабілетін туғызады. Өзгеше таным құралдарын пайдалануға және ұйымдастыруға жағдай жасайды. Білім беруді ақпараттық тұрғыдан қамтамасыз етеді. Оқушылар өзіне қажетті мәліметті жедел түрде алады.

Оқу ошағымыздың мамандары балалардың танымдық қызығушылығын арттыра біледі. Оқытудың ой-өрісін, дүниетанымын кеңейтеді. Алған білім негізін дамыта отырып шәкіртінің шығармашылық деңгейін шыңдап, жетістіктерге жетуіне көмектеседі.

Үнемі жаңашылдыққа жаны құмар, шәкірттерге жаңартылған білім бағдарламасы тұрғысынан сабақ беріп жүрген аталмыш ұстаздарымызға тек денсаулық, кәсіби біліктіліктеріңіз шыңдала берсін дейміз.

Гүлзада ЕРМЕКБАЕВА,
Науырзым ОМ
бастауыш сынып мұғалімі,
Науырзым ауданы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.