
Ұстаз. Осы бір ұлы сөзде қаншама сыр жатыр. Ел баласын оқыту мен тәрбиелеуде төккен тер мен қажымас еңбегі өлшеусіз деуге болады. Ұстаз - ол, отбасы жүгін де бірге алып, мерекелік іс-шараларға аудан, облыс көлемінде қатысып, өзін кәсіби тұрғыдан үнемі жетілдіріп, білген үстіне білуден жалықпайтын маман.
Солардың қатарына жақында «Науырзым – құтты мекенім» атты аудандық ғылыми-тәжірибелік конференцияға қатысып, баяндама мен презентацияларын көпшілікке ұсынған Науырзым орта мектебінің әлеуметтік педагогы және өзін-өзі тану мұғалімі Г.Т. Суинбекова, тарих пәні мұғалімі Г.Ж. Батырбекова, математика пәні мұғалімі С.К. Абжанова мен бастауыш сынып оқытушысы Г.К. Султанованы атап өтуге болады.
Жаңа педагогикалық технологиялар арқылы бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастырудың жаңашылдығы ерекше. Ақпаратпен жұмыс істей алу білімін шыңдайды және қатынас жасау қабілетін туғызады. Өзгеше таным құралдарын пайдалануға және ұйымдастыруға жағдай жасайды. Білім беруді ақпараттық тұрғыдан қамтамасыз етеді. Оқушылар өзіне қажетті мәліметті жедел түрде алады.
Оқу ошағымыздың мамандары балалардың танымдық қызығушылығын арттыра біледі. Оқытудың ой-өрісін, дүниетанымын кеңейтеді. Алған білім негізін дамыта отырып шәкіртінің шығармашылық деңгейін шыңдап, жетістіктерге жетуіне көмектеседі.
Үнемі жаңашылдыққа жаны құмар, шәкірттерге жаңартылған білім бағдарламасы тұрғысынан сабақ беріп жүрген аталмыш ұстаздарымызға тек денсаулық, кәсіби біліктіліктеріңіз шыңдала берсін дейміз.
Гүлзада ЕРМЕКБАЕВА,
Науырзым ОМ
бастауыш сынып мұғалімі,
Науырзым ауданы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».