Педагог-психологтар тәжірибесі

Выпуск - №44 (541)   :   12.11.2022
421

Б.Қолдасбаев атындағы ЖББ мектебінде білім беру ұйымдарының педагог-психологтарына «Оқушылардың психологиялық жай-күйіне диагностика жүргізу сапасын жақсарту және бастапқы консультациядағы жұмыстың тиімді әдістері» атты семинар-практикум өтті.

«Психологиялық диагностика» термині ХХ ғасырдың 20-жылдарында пайда болып, алғашқыда медициналық ғылымда, артынша индивидтің немесе кіші топтың психологиялық күйін анықтауды сипаттайтын психологиялық түсінік ретінде қолданыла бастады. Семинар психология ғылымы оқу-тәрбие жұмысының мазмұны мен мәнін терең түсінуге, оқушылардың ақыл-ой қызметі мен мінез-құлқын басқара отырып, олардың дамуын жетілдіруге, тиімді әдіс-тәсілдерді қолдануға мүмкіндікті арттыру мақсатында ұйымдастырылды.

Психологиялық негізі мықты, өзіне нық сеніммен болашаққа қадам баса алатын жеке тұлғалар мен қарым-қатынастағы жоғары психологиялық ортаны қалыптастыру көзделді. Семинар екі бөлімнен тұрды: теориялық және тәжірибе алмасу. «Оқушылардың психологиялық жай-күйіне диагностика жүргізу сапасын жақсарту және бастапқы консультациядағы жұмыстың тиімді әдістері» тақырыбында Б.Қолдасбаев атындағы ЖББ мектебінің педагог-психологы Ш.Тулеубаева іс-тәжірибесімен бөлісті. «Оқушылардың бойында жағымды қасиеттерді дамыту» тренингін Тасты ЖББ мектебінің педагог-психологы А.Жаңабаева өткізсе, «Психолог және ата-ана» тренингін Ұ.Әбдіғали көрсетті.

Келесі кезекте «Оқушылардың сақтау қабілетін дамыту» практикалық жұмысын Б.Қолдасбаев атындағы ЖББ мектебінің педагог-психологы Ш.Тулеубаева көрсетті. «Оқушылардың жай-күйін сипаттайтын қорқыныш сезімінен арылту» тақырыбындағы практикалық жұмысты Қарынсалды негізгі орта мектебінің педагог-психологы А.Омарова көрсетті. Семинар қойылған мақсатына жетіп, әріптестер ой бөлісіп, кері байланыс жасады.


Арайлым ЖАҢАБАЕВА,
Тасты ЖББ мектебінің
педагог-психологы,
Амангелді ауданы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4