Б.Қолдасбаев атындағы ЖББ мектебінде білім беру ұйымдарының педагог-психологтарына «Оқушылардың психологиялық жай-күйіне диагностика жүргізу сапасын жақсарту және бастапқы консультациядағы жұмыстың тиімді әдістері» атты семинар-практикум өтті.

«Психологиялық диагностика» термині ХХ ғасырдың 20-жылдарында пайда болып, алғашқыда медициналық ғылымда, артынша индивидтің немесе кіші топтың психологиялық күйін анықтауды сипаттайтын психологиялық түсінік ретінде қолданыла бастады. Семинар психология ғылымы оқу-тәрбие жұмысының мазмұны мен мәнін терең түсінуге, оқушылардың ақыл-ой қызметі мен мінез-құлқын басқара отырып, олардың дамуын жетілдіруге, тиімді әдіс-тәсілдерді қолдануға мүмкіндікті арттыру мақсатында ұйымдастырылды.
Психологиялық негізі мықты, өзіне нық сеніммен болашаққа қадам баса алатын жеке тұлғалар мен қарым-қатынастағы жоғары психологиялық ортаны қалыптастыру көзделді. Семинар екі бөлімнен тұрды: теориялық және тәжірибе алмасу. «Оқушылардың психологиялық жай-күйіне диагностика жүргізу сапасын жақсарту және бастапқы консультациядағы жұмыстың тиімді әдістері» тақырыбында Б.Қолдасбаев атындағы ЖББ мектебінің педагог-психологы Ш.Тулеубаева іс-тәжірибесімен бөлісті. «Оқушылардың бойында жағымды қасиеттерді дамыту» тренингін Тасты ЖББ мектебінің педагог-психологы А.Жаңабаева өткізсе, «Психолог және ата-ана» тренингін Ұ.Әбдіғали көрсетті.
Келесі кезекте «Оқушылардың сақтау қабілетін дамыту» практикалық жұмысын Б.Қолдасбаев атындағы ЖББ мектебінің педагог-психологы Ш.Тулеубаева көрсетті. «Оқушылардың жай-күйін сипаттайтын қорқыныш сезімінен арылту» тақырыбындағы практикалық жұмысты Қарынсалды негізгі орта мектебінің педагог-психологы А.Омарова көрсетті. Семинар қойылған мақсатына жетіп, әріптестер ой бөлісіп, кері байланыс жасады.
Арайлым ЖАҢАБАЕВА,
Тасты ЖББ мектебінің
педагог-психологы,
Амангелді ауданы
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».