Жаңаша білім беру – заманның талабы

Выпуск - №36 (533)   :   15.09.2022
363

Бүгінгі күн талабына сай білім беру үдерісін жаңаша ұйымдастыру ғалымдардан оның педагогикалық теориясы мен тәжірибесін терең зерттеуді, заман талаптарына қарай білім беру технологиялары мен әдістерін меңгеруді талап етеді.

Жаңаша білім беру – жаңа білім мен дағдыны меңгерген, шығармашылық қабілеті жоғары, дербес ізденіс нәтижесінде елеулі мәселелердің шешіміне қол жеткізетін, ойлау қабілетімен ерекшеленетін тұлғаны қалыптастыруды көздейді. Себебі білімді тереңдету, молайту, жетілдіру, арттыру жеке басы үшін ғана емес, қазіргі қоғамға қажет әрекет деп қабылдауымыз керек.

Таяуда Қостанай қаласы ПШО филиалы біліктілікті арттыру орталығында «Баланы ерте дамыту бағдарлары» тақырыбында педагогтердің арнайы білімдерін жетілдіру курстарын өткізді. Арқалық қаласы, Ашутасты ауылы, «Гүлдер» бөбекжайынан әдіскері ретінде ме, Гүлдана Сағынбекқызы және жас маман тәрбиеші Сембаева Акмаржан Базарбайқызы білімдерін жетілдіріп, топты басқарып басшылық еткен куратор Байсахалова Айгул Төлеубайқызына алғыстарын білдірді.

«Біліктілік» деп қандай да бір еңбектің түріне дайындалудың, дайындық дәрежесінің деңгейін айтады. Кез келген қызметкер біліктілігін ұдайы жетілдіріп отыруы қажет. Еліміздің бүгіні мен ертеңі өскелең ұрпақ еншісінде. Ал осы ұрпақты бүгінгі таңда жан-жақты, терең білімді, өз бетімен ізденуге қабілетті етіп қалыптастырудың бірден-бір жолы – баланы шығармашылыққа жетелеу. Білім – адам сапаларының өзгеруін басқаратын үрдіс болғандықтан, ол педагогикалық мамандықтың кәсіби біліктілік қабілеттерін дамытуға бағытталады. Ол белгілі бір саладағы маман болғандықтан, «адамды» – маман тұрғысынан қарау «біліктілік» ұғымына шығарады. Біліктілік – бұл білімді меңгерудегі, тәжірбиедегі білімділікті, құндылықты бейнелейтін жалпы қабілеттілік.


Гүлдана АЛМАҒАМБЕТ,
«Гүлдер» б/б әдіскері,
Арқалық қаласы
Ашутасты ауылы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.