Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік алғанына 29 жыл толды. Осы аз уақыт аралығында еліміз әр салада көптеген жетістіктерге жеткені бәрімізге мәлім. Солардың ішіндегі ең маңыздысы ғылым мен білім саласы.
«Bilim-órkenieti» ұлттық инновациялық ғылыми-зерттеу орталығымен «Жылдың үздік ұстазы-2020» атты республикалық байқау ұйымдастырылды. Байқауға республикамыздың түпкір-түкпірінің білім беру ұйымдарынан жалпы 400-ге жуық жұмыс келіп түскен. Жұмыстардың ішінен талапқа сай 182 жұмыс таңдап алынып, материалдар жинағына еліміздің білім саласының дамуына үлес қосып жүрген үздік педагогтердің автобиографиялары жинақталған. Аталмыш байқауға Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық коледжі Жастар ісі жөніндегі комитет жетекшісі, Алғашқы әскери дайындық оқытушысы, «жас маман» Оразов Ниязбек Рамазанұлы қатысып, байқаудың материалдар жинағына енді.
«Жылдың үздік ұстазы-2020» байқауы Президент Қасым-Жомарт Кемелұлы Тоқаевтың «Сындарлы қоғамдық диалог – Қазақстанның тұрақтылығы мен өркендеуінің негізі» атты Қазақстан халқына арналған Жолдауындағы білім саласына байланысты бағыттарын білім беру ұйымдарының педагогтері арасында кеңінен насихаттау мақсатында өткен-тін.
Нәтижесінде Ниязбек Рамазанұлы «Bilim-órkenieti» ұлттық инновациялық ғылыми-зерттеу орталығынан республикалық байқауға қатысып, жеңімпаз атанғаны үшін І дәрежелі дипломмен және Білім және ғылым саласына қосқан айрықша еңбегі үшін «Жылдың үздік ұстазы-2020» атты төсбелгімен марапатталып, оны растайтын куәлікке де ие болды. Сонымен қатар колледж басшысына Алғыс хат табысталды. Оқытушымызды жетістігімен құттықтай отырып, білім жолында жетер жетістіктері көп болсын деп тілейміз.
Асемгүл СЕЙДАКМЕТОВА,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық
колледжінің қызметкері,
Арқалық қаласы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.