Үрдіс

Бірлестіктің қызыққа толы апталығы

Бірлестіктің қызыққа толы апталығы

С.Көбеев атындағы ЖББ мектебінде «Сапалы сабақ – мұғалімнің кәсіби шеберлігін қалыптастыру мен дамытудың негізгі көр ...
18.04.2024
218
Жол ережесін сақтау керек!

Жол ережесін сақтау керек!

Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту, кәсіби шеберлігін арттыру, өзін-өзі жүзеге асыру үшін жағдай жасау, дарынды ...
10.04.2023
362
Кәсіптік бағдардың мамандық таңдаудағы маңыздыКәсіптік бағдардың мамандық таңдаудағы маңызды

Кәсіптік бағдардың мамандық таңдаудағы маңыздыКәсіптік бағдардың мамандық таңдаудағы маңызды

Қазіргі қоғамда кездесетін проблемалардың бірі мектеп түлектерінің оқу бітіре салып, қандай мамандық таңдауында. Жас түл ...
06.03.2023
429
Жаңа оқу-әдістемелік кешенге түсінік

Жаңа оқу-әдістемелік кешенге түсінік

Қостанай қаласындағы №4 ЖББ мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Бердыгужинова Ақмарал Кенжебековна екеумі ...
24.01.2023
370
Жас мамандар мектебі

Жас мамандар мектебі

Рудный қаласындағы №13 жалпы білім беретін мектебінде жас мамандарға кәсіби қолдау көрсету және бағыт беру мақсатында жа ...
20.11.2022
375

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.