Оқуға құштарлықты оятады

Выпуск - №48(495)   :   12.12.2021
309

Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Ұлттық қоғамдық сенім кеңесінде берген тапсырмасына сәйкес ҚР Білім және ғылым министрлігі «Оқуға құштар мектеп – оқуға құштар ұлт» жобасын бекіткен болатын.

Аталған жоба аясында көркем әдебиеттер тізімі 4 бағыт бойынша жүзеге асырылады. Олардың қатарына еліміздің үздік классиктерінің кітаптары, аударылған әлем әдебиеттері, сонымен қатар қазіргі заманғы ақын, жазушылардың кітаптары енгізілген. Білім берудегі кітап оқуға үйрету мәселелері әрдайым маңызды болғанымен, оқу сауаттылығын дамыту тапсырмасы Қазақстан Республикасының мемлекеттік білім беру стандартын жүзеге асыратын заманауи мектеп үшін жаңа сала болып табылады.

Оқу сауаттылығы – қазіргі қоғамдағы өмірге дайындық үшін маңызды көрсеткіштердің бірі ретінде қарастырылады. Міне, осыған байланысты Қостанай қаласындағы №27 жалпы білім беретін мектепте ұйымдастырылған «Білім әлемі» атты бастауыш сыныптар апталығында мұғалімдерге арналған шебер-сынып өтті. Мұғалімдерге мәтінмен жұмыс істеуге көмектесетін әдістемелік тәсілдермен таныстыру мақсатында «Оқы, талқыла, суретте» тақырыбындағы сабақ басталып кетті. Шебер-сыныпқа мектеп директоры, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, оқу-тәрбие ісінің меңгерушісі және бастауыш сынып мұғалімдері қатысты.

Топтық жұмыс барысында мұғалімдер Ы.Алтынсариннің шығармалары бойынша мәтіндердің құрылымына байланысты түрлерін талқылап, тәжірибелік жұмыстарды орындады. Шебер-сыныпта «мотормен оқу» жаттығуын қолданды. Оны бастауыш сыныптарда ғана емес, орта буында да қолдануға болатындығын атап өткен жөн. Мұндай жаттығу мидың екі жарты шарын да дамытады және оқудың тиімділігін арттырады. Әріптестермен оқумен қатар шығармашылық сипаттағы тапсырмалар өткізілді. Берілген тапсырма бойынша кесіп, желімдеп, сурет салып, шығармашылық жұмыстарға қызығушылықпен кірісті. Шебер-сынып соңында барлығына оқу жылдамдығын арттыратын жаттығулары бар кітапшалар таратылды. Мұғалімдер тапсырмаларды орындап, жаңа мағлұматтар алып, кері байланыс арқылы өз ойларын білдірді.

Жас ұрпақтың оқу сауаттылығын, оқу сапасын, отбасылық кітап оқу дәстүрін арттырып, рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру жолында ең үлкен тәрбие құралы – кітап екені мызғымас заңдылық.


Күлімжан БИСЕМБАЕВА,
№27 ЖББМ бастауыш
сыныптар мұғалімі,
Қостанай қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4