Тұлғаны қалыптастыру жолы

Выпуск - №41(488)   :   23.10.2021
197

Мектептегі оқушыларға берілетін тәрбие саласының бірі – үйірме жұмыстары. Үйірме жұмысының негізгі мәні сапалық жағынан адамның жан дүниесінің үйлесімділігін, рухани байлығын және шығармашылық қабілетін дамытуға бағытталған.

«Театр – адамның өзін-өзі сахнадан көріп, өзін-өзі түсінетін орын», – дейді Шәкен Айманов. Үйірме жұмысын қамтуда оқушылардың ынта-ықыласын ескеру маңызды мәселе. Мұғалім оқушылардың талаптары мен сұраныстарын қанағаттандыра отырып, үйірме мүшелерін ортақ іске жұмылдыруы тиіс. Үйірменің жетекшісі алынған тақырыбының үйретушілік және тәрбиелік маңызына ерекше мән бергені жөн. Жұмысты жүргізу әдістері көп жағдайда әр түрлі болады. Дегенмен үйірме сабақтарында проблемалық әдістерді жиі пайдаланған дұрыс. Бұл оқушылардың ойлау қабілетін арттырып, ізденгіштік дағдыларын тәрбиелеуге мүмкіндік береді.

Мен жүргізетін «Біз театр ойнаймыз» үйірмесінде әр қатысушы өз мүмкіндіктерін жақсы түсінеді, мүмкіндіктерін іске асыруға және әр түрлі жағдайда өз іс-әрекетін жүзеге асыруға көмектеседі. Оқушыларды тәрбиелеуде және олардың қазіргі қоғамдағы өмірге бейімделуінің күрделі мәселелерін шешуде театр үйірмесінің үлкен мүмкіндіктері бар екенін байқадым. Сонымен бірге оқушыларды шығармашылық жұмысқа баулып, олардың белсенділіктерін, қызығушылығын арттыра түсу үшін, шығармашылық қабілеттерін дамытуда үйірменің әсері мол.

Театр бағытындағы үйірмені үшінші жыл жүргізіп келемін. Жыл сайын үйірме құрамы өзгеріп тұрады, бірақ балалардың шығармашылыққа деген қызығушылығы өзгеріссіз қалады. Мен үшін ең маңыздысы – балаларды өздерінің тәуелсіздігін, табыстылығын, шығармашылық үдерістегі ләззатын, бір-бірімен қарым-қатынаста болуды ұнататындай етіп іс-әрекетке бағыттау. Бұл қасиеттер балаларға күнделікті өмірде қажет болады. Үірме тәрбиеленушілері керемет актер болмаса да, олардың театр өнеріне деген сүйіспеншіліктері мен қызығушылықтары артады. Үйірмедегі сабақтар балалардың жұмыс істеу қабілетін дамытады.

Рөлді үйрену, оны көрерменге ұнайтындай етіп ойнау – үлкен жұмыс... еңбек және тәртіп. Осы тұста құрылған «Біз театр ойнаймыз» үйірмесі – шығармашылыққа, қызықты нәрселерді білуге, театрға деген сүйіспеншілікке ұмтылған, пікірлес, тату дос балалардың тобынан құралған. Әрине, үйірме жұмысын ата-аналардың көмегінсіз жүргізу мүмкін емес. Декорацияны безендіруге, қойылымдарға костюмдер тігуге ата-аналар көмектеседі. Үйірмеде дайындалған қойылымдарды мектепішілік іс-шараларда, ата-аналарға тамашалауға ұсындық. Олар үйірме тәрбиеленушілерінің өнерін бағалап, алғыстарын білдірді.


Ақтолқын ҚҰЛЖАБЕКОВА,
Балалар шығармашылық
үйінің қызметкері,
Қарабалық ауданы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4