Ұлт ұстазына арналған сайыс

Выпуск - №21(518)   :   01.06.2022
652

А.Байтұрсынұлының 150 жылдық мерейтойы аясында «Ақбота» балабақшасында орыс тілі пәнінің мұғалімі С.Хасенованың ұйымдастыруымен педагогтер арасында «Ұлт ұстазы – Ахмет Байтұрсынұлы» атты интеллектуалдық ойын өтті. 

Зияткерлік сайыс қоғам қайраткері, қазақ тіл білімінің негізін салушы Ахмет Байтұрсынұлының – ғұмырын халқына арнаған дарабоз дарын иесі екендігін біліп, шығармаларын сүйсініп оқуға тәрбиелеу мақсатында ұйымдастырылды. Шара төрт кезең бойынша өтті. Алғашқы кезеңде әр топ өзін таныстырса, екінші кезеңде Ахаңның өмірбаяны, ақындығы, аудармалары, асыл мұралары сынды тақырыптарға арналған сұрақтар қойылды. Үшінші кезең мысалдарды рөлге бөліп орындауға негізделсе, соңғы кезеңде қорытынды шығарылды.

Қатысушылар «Алаш», «Ойшылдар» тобына бөлініп, Ахмет Байтұрсынұлының алғашқы кітабы жайлы, отаршылдықтың зорлық-зомбылық, елдің сол кезеңдегі хал-жағдайын жеткізе білгендігі туралы түрлі түсті ұяшықтарды таңдай отырып, сұрақтарға толық жауап беріп отырды. Артынша «Шегіртке мен құмырсқа», «Қасқыр мен қозы» мысалдарын қазақ және орыс тілдерінде рөлге бөліп орындап, импровизация жасалды.

Ахмет – қазақ ғылымы тарихында ұлттық әліпби жасап, жаңа үлгі ұсынған реформатор. Оның «Оқу құралы» – қазақ жазуының тұңғыш әліппелерінің бірі. Ал «Тіл – құралы» қазақ тілінің тұңғыш оқулығы. Ол ұлтына, қазақ халқына қызмет етті. Сәкен Сейфуллин кезінде былай деген болатын: «Ахмет халықтың арын іздеп, өзінің ойға алған ісі үшін бір басын бәйгеге тіккен. Ахмет Байтұрсынұлы – ұлтын шын сүйетін шын ұлтшыл». Ол, шын мәнінде, халқымыздың рухани көсемі бола білді. Қортынды кезеңде зияткерлік ойын қатысушыларына мадақтама қағаздары мен естелік сыйлықтар табысталды.


Ақгүлім МЫРЗАКЕРИМОВА,
«Ақбота» б/б әдіскері,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4