Ұлт ұстазының тілдік мұрасы

Выпуск - №30-31 (527-528)   :   23.08.2022
344

Ұлт ұстазының 150 жылдығына орай жыл басынан бері көптеген іс-шаралар өткізілуде. Облыстық мәдениет басқармасының тапсырысы бойынша «Jas nomads» ҚБ-мен «Ахмет Байтұрсынұлының тіл мұрасы» атты облыстық мақалалар байқауы жарияланған-тын.

Байқаудың шарты бойынша берілген мақалалар аудандық немесе облыстық бұқаралық ақпарат құралдарында жарық көру тиіс еді. Мақсаты – ағартушы А.Байтұрсынұлының мұрасын бұқаралық ақпарат құралдары арқылы зерттеу және насихаттау. Облыстық байқауға әр өңірден жергілікті басылымдарда жарық көрген 27 жұмыс қабылданды.

Қазылар алқасы барлық мақалармен танысып, олардың жазылу мәнері, стилі, мазмұнын мен көркемдігіне, сонымен қатар тақырыптың ашылуына назар аударды. Мақала авторлары А.Байтұрсынұлының мұрасын насихаттап, ұлт ұстазын жаңа қырынан таныстырып, ағартушылық жолында жасаған еңбектерін тілге тиек етті. Байқау болған соң көптің ішінде оза шауып, жүзден жүйрік болған жұмыстар іріктеліп, жеңімпаздар өз сый-сияпаттарына ие болды.

Әділ қазылар алқасының шешімі бойынша «Ахмет Байтұрсынұлының тіл мұрасы» байқауында жүлделі 1-орынды Арқалық қаласынан келген Ардақ Абдуллина және Алтынсарин ауданынан келген Нағашыбай Алпысов иеленді. Жүлделі 2-орын Қостанай қаласының тұрғындары Гүлнара Маматқадыр және Айнұр Нұрбекованың еншісіне тиді. Ал 3-орынды Қостанай қаласынан Алма Бирназарова, Арқалық қаласынан келген Гүлнәз Жақия және Алтынсарин ауданынан келген Ақбота Хамит өзара бөлісті.

Байқаудың 1-орын иегері Ардақ Абдуллинаның марапатталу сәті

Байқау жеңімпаздары Облыстық мәдениет басқармасының басшысы Ерлан Қалмақовтың қолынан арнайы дипломмен, сыйлықтармен марапатталды. Ахмет Байтұрсынұлының мұрасын қайта жаңғыртып, өздерінің туындыларын бұқаралық ақпарат құралдарына жария қылған барлық қатысушыларға алғысымызды білдіреміз.


Әсемгүл ТҰРЫМЖАНОВА,
Қостанай облысы әкімдігі
мәдениет басқармасының
бас маманы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.