Ұлт ұстазының тілдік мұрасы

Выпуск - №30-31 (527-528)   :   23.08.2022
399

Ұлт ұстазының 150 жылдығына орай жыл басынан бері көптеген іс-шаралар өткізілуде. Облыстық мәдениет басқармасының тапсырысы бойынша «Jas nomads» ҚБ-мен «Ахмет Байтұрсынұлының тіл мұрасы» атты облыстық мақалалар байқауы жарияланған-тын.

Байқаудың шарты бойынша берілген мақалалар аудандық немесе облыстық бұқаралық ақпарат құралдарында жарық көру тиіс еді. Мақсаты – ағартушы А.Байтұрсынұлының мұрасын бұқаралық ақпарат құралдары арқылы зерттеу және насихаттау. Облыстық байқауға әр өңірден жергілікті басылымдарда жарық көрген 27 жұмыс қабылданды.

Қазылар алқасы барлық мақалармен танысып, олардың жазылу мәнері, стилі, мазмұнын мен көркемдігіне, сонымен қатар тақырыптың ашылуына назар аударды. Мақала авторлары А.Байтұрсынұлының мұрасын насихаттап, ұлт ұстазын жаңа қырынан таныстырып, ағартушылық жолында жасаған еңбектерін тілге тиек етті. Байқау болған соң көптің ішінде оза шауып, жүзден жүйрік болған жұмыстар іріктеліп, жеңімпаздар өз сый-сияпаттарына ие болды.

Әділ қазылар алқасының шешімі бойынша «Ахмет Байтұрсынұлының тіл мұрасы» байқауында жүлделі 1-орынды Арқалық қаласынан келген Ардақ Абдуллина және Алтынсарин ауданынан келген Нағашыбай Алпысов иеленді. Жүлделі 2-орын Қостанай қаласының тұрғындары Гүлнара Маматқадыр және Айнұр Нұрбекованың еншісіне тиді. Ал 3-орынды Қостанай қаласынан Алма Бирназарова, Арқалық қаласынан келген Гүлнәз Жақия және Алтынсарин ауданынан келген Ақбота Хамит өзара бөлісті.

Байқаудың 1-орын иегері Ардақ Абдуллинаның марапатталу сәті

Байқау жеңімпаздары Облыстық мәдениет басқармасының басшысы Ерлан Қалмақовтың қолынан арнайы дипломмен, сыйлықтармен марапатталды. Ахмет Байтұрсынұлының мұрасын қайта жаңғыртып, өздерінің туындыларын бұқаралық ақпарат құралдарына жария қылған барлық қатысушыларға алғысымызды білдіреміз.


Әсемгүл ТҰРЫМЖАНОВА,
Қостанай облысы әкімдігі
мәдениет басқармасының
бас маманы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4