Биіктерге жетелейтін ізденіс

Выпуск - №39(486)   :   07.10.2021
288

«Мұғалім – өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, ізденуді тоқтатуымен оның мұғалімдігі де жойылады», – дейді Константин Ушинский. Атақты педагог бұл сөздерді бекер айтпаған сияқты.

Мұғалім әрдайым ізденіс үстінде болса ғана дами алады, өзін ғана емес баланы да дамыта алады. Міне, осы сөздерді Рудный қаласының №13 орта мектебінің мұғалімдері ұран етіп ұстанады. Бұл күндері біз, яғни ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Сабина Макуовна және география пәнінің мұғалімі Исламбек Ғалымжанұлы, білім жолындағы тынымсыз ізденіске бағытталған қызу жұмыс жүргізіп келеміз. Мекебіміздің 10 «Ә» сынып оқушыларының география пәніне деген қызығушылығы өте жоғары. Облыстық олимпиада жеңімпазы да бар. Ал, ағылшын тілін білу – қазіргі заманның талабы. Сондықтан біздің ойымызға: «Баланың қызығушылығын жоғалтпай, пәнге деген ынтасын арттыра отырып география пәнін ағылшын тілінде неге өткізбеске?» деген ой келді.

Әрине, біздің ойымызды әдістемелік жетекшіміз Лидия Испамбетова қолдай кетті. Оқу жылының алғашқы күндерінен-ақ сабақ эксперименталды форматта ұйымдастырылып жүргізіле бастады. Бірінші күннен бастап балалардың интеграцияланған сабаққа деген қызығушылық деңгейі жоғары болды. Әр сабақ үтір-нүктесіне дейін ойластырылып, ұйымдастырылып, жоспарланып отырды. Бұл арқылы балаға базалық білім беру емес, оның жан-жақты дамуына оң әсерін тигізетін ақпаратпен қаруландыру және тілдік деңгейін көтеруді көздедік. Әзірге армандарымыз асқақ, жоспарларымыз нақты болып отыр. Бұл эсперименталдық жұмыстан оң нәтиже көретінімізге кәміл сенеміз.


Сабина ОСПАНОВА,
№13 ОМ ағылшын
тілі пәнінің мұғалімі,
Исламбек РАҚЫМЖАНОВ,
география пәнінің мұғалімі,
Рудный қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4