Теорияны қиындықсыз игеру жолы

Выпуск - №30-31(627-628)   :   16.08.2024
388

2

Оқу бағдаламасында әрбір пәннің маңызы зор. Дегенмен, функциялық сауаттылықты қалыптастыру – қазақ тілі сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының өмірлік дағдыларын дамытудың басты шарты.

Ол оқу қазақ тілінде жүретін бастауыш сыныптарда қазақ тілін меңгертуге қатысымдық, дара тұлғаға бағдарлай оқыту және сұхбаттық әдістер негізінде ұйымдастырылатын жағдаяттық, рөлдік ойын, шығармашылық тапсырмалар түрінде жүзеге асырылады. Осыған байланысты, қазақ тілі сабақтарында «Ойлан, жұптас, бөліс», «Инсерт», «Синквейн», «Кластер», «Ми шабуылы», «Венн диаграммасы» және т.б. стратегияларды қолданып жүрмін.

1

Сабақ басында оқушылардың қызығушылығын арттыру және өткізілген тақырыпты қайталау мақсатында сөзжұмбақ беріп, «Таза тақта», «Мюссенберг әдісін» қолданып, сауалдың басты сөзі арқылы сабақтың тақырыбын анықтауға болады. Сонымен қатар, сабақта кластерді толтыру, әңгіме тізбегін ретімен құрастыру, диалогті әңгімелеу сияқты тапсырмалар беріледі. Осы кезеңде «Сұрақтар жаңбыры» жаттығуын да өткізуге болады. Ал, сабақтың негізгі бөлімінде «Коллаж әңгіме», «Тізбектер», «Әңгіме тізбегі» стратегияларын қолданған тиімді.

Қорытынды бөлімде «3 сұрақ», «Менің сөзім», «Шеринг», «Ойды аяқта», т.б. стратегияларды рефлексия жасауға, білім алушылардың тақырып бойынша білімдерін бағалау, сабақта өткен материалдарды қорытындылау үшін қолданамын. Мысалы, «Шеринг» стратегиясы бойынша барлық оқушылар шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша негізгі ойды қорытындылайды. Осы стратегияларды қолдану арқылы оқушылардың теориялық материалдардан білім алу үдерісі жеңілдетіледі.

Айгүл ЖАУКИНА,
Әулиекөл бастауыш
мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

Реклама

Литературе вообще нельзя научить, а в школе – особенно. Когда преподаёшь в школе, скажем, Толстого, главное, на мой взгляд, чтобы твой ученик не возненавидел великого классика и его героев, едва прикоснувшись к ним, не потерял их для себя на долгие годы. Для того чтобы действительно узнать Толстого, надо быть уже взрослым человеком. А пока надо постараться, чтобы от встречи с Толстым у молодого человека осталось по крайней мере радостное впечатление, ощущение чего-то светлого и во многом непонятного, к чему хотелось бы вновь и вновь возвращаться в дальнейшем… Самое страшное, что может сделать педагог – это заставлять из-под палки читать великого художника. Это профессиональное преступление.