Теорияны қиындықсыз игеру жолы

Выпуск - №30-31(627-628)   :   16.08.2024
410

2

Оқу бағдаламасында әрбір пәннің маңызы зор. Дегенмен, функциялық сауаттылықты қалыптастыру – қазақ тілі сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының өмірлік дағдыларын дамытудың басты шарты.

Ол оқу қазақ тілінде жүретін бастауыш сыныптарда қазақ тілін меңгертуге қатысымдық, дара тұлғаға бағдарлай оқыту және сұхбаттық әдістер негізінде ұйымдастырылатын жағдаяттық, рөлдік ойын, шығармашылық тапсырмалар түрінде жүзеге асырылады. Осыған байланысты, қазақ тілі сабақтарында «Ойлан, жұптас, бөліс», «Инсерт», «Синквейн», «Кластер», «Ми шабуылы», «Венн диаграммасы» және т.б. стратегияларды қолданып жүрмін.

1

Сабақ басында оқушылардың қызығушылығын арттыру және өткізілген тақырыпты қайталау мақсатында сөзжұмбақ беріп, «Таза тақта», «Мюссенберг әдісін» қолданып, сауалдың басты сөзі арқылы сабақтың тақырыбын анықтауға болады. Сонымен қатар, сабақта кластерді толтыру, әңгіме тізбегін ретімен құрастыру, диалогті әңгімелеу сияқты тапсырмалар беріледі. Осы кезеңде «Сұрақтар жаңбыры» жаттығуын да өткізуге болады. Ал, сабақтың негізгі бөлімінде «Коллаж әңгіме», «Тізбектер», «Әңгіме тізбегі» стратегияларын қолданған тиімді.

Қорытынды бөлімде «3 сұрақ», «Менің сөзім», «Шеринг», «Ойды аяқта», т.б. стратегияларды рефлексия жасауға, білім алушылардың тақырып бойынша білімдерін бағалау, сабақта өткен материалдарды қорытындылау үшін қолданамын. Мысалы, «Шеринг» стратегиясы бойынша барлық оқушылар шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша негізгі ойды қорытындылайды. Осы стратегияларды қолдану арқылы оқушылардың теориялық материалдардан білім алу үдерісі жеңілдетіледі.

Айгүл ЖАУКИНА,
Әулиекөл бастауыш
мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.