Жаңа бағдарламамен жұмыс жасау

Выпуск - №45(340)   :   16.11.2018
235

Қазақстан Республикасының білім беруді дамыту тұжырымдамасында «Оқушылардың сапалы білім алуға, функционалдық сауаттылыққа, ал мұғалімдердің біліктілігі мен педагогикалық шеберлігін ұдайы арттыруға деген уәждемелерін арттыру» жөнінде айтылған.

Сонымен қатар, мектептерде оқытушылар жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша түрлі іс-шаралар өткізіп жатыр. Біздің Лисаков қаласындағы №6 орта мектебінде қазақ тілі мен әдебиет ұжымындағы мұғалімдерге арналған «Сабақтың жоспарлануы оқытудың нәтижелігіне қалай әсер етеді?» тақырыбында коучинг өткізілді. Оның авторы – қазақ  тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Г.С. Мәмелбаева.

Көп жыл өтілдері бар ұстаздар бір-бірімен өз тәжірибесінен алынған үлгілермен, сабақтағы өте жақсы қолданып жүретін әдіс-тәсілдермен бөлісті.  Тақырып бойынша өз үлесін қосқан қалалық бірлестігінің жетекшісі З.Т. Темірбаева және Қ.Д. Сатыбалдина «Орыс тілінде оқытатын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша «бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және сараптау» курсында білгенімен бөлісті.

Мұғалімдерге қысқа мерзімдік жоспарды әзірлеуге көмек беру, сабақты жоспарлау ерекшеліктерімен таныстырып, сабақ құрастырғанда бірқатар мәселерді ескерту деген мақсаттар қойылған. Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша сабақтың жоспарлануына мән берілед, қысқа мерзімдік жоспар мұғалімдер мен оқушыларға, оқу мен оқыту сапасын көтеруге мүмкіндік беретін тиімді жақтары көрсетілді. Өз тәжірибелерінде  қолдануға мүмкіндік алады.

Әр мұғалім өзінің алдына қойылған мақсатын түсінуде. Оқытушыларға қолдау көрсетіп отырған Мемлекет басшысы өз Жолдауында мұғалімдердің мәртебесі туралы заңды әзірлеп, қабылдау қажеттігін тапсырды. Бұл заң ұстаздар қауымына өте қажетті және маңызды құжат.

Гүлсара МӘМЕЛБАЕВА, 
№ 6 ОМ
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі,
Лисаков қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4