Өрт – тілсіз жау

Выпуск - №47(644)   :   29.11.2024
356

image

«Otbasy Time» облыстық жобасы аясында Қостанай қаласының №9 бөбекжайында ата-аналар мен Қостанай қаласы ТЖБ инженері, азаматтық қорғау лейтенанты Анна Ивановамен кездесу өтті.

Іс-шара барысында Анна Михайловна балаларды өрт қауіпсіздігіне ерте жастан бастап үйретудің маңыздылығына тоқталып, бұл жұмыстың ең алдымен ата-аналар тарапынан басталуы қажет екенін атап өтті. Балалардың отқа деген қызығушылығы табиғи екені белгілі. Сондықтан, оларды оттық, шам, тұрмыстық электр құралдары сияқты заттарды дұрыс әрі қауіпсіз пайдалануға үйрету қажет. Бұл мәселеге келгенде қарапайым тыйымдар немесе қорқытулар баланың қарсылық көрсетуіне және қызығушылығын арттыруға себеп болуы мүмкін. Оның орнына, балаларға нақты ережелерді түсіндіру мен қауіпсіз әрекет жасау жолдарын көрсету маңызды.
Кездесу барысында Анна Михайловна ата-аналармен бірге түрлі жаттығулар жүргізіп, күтпеген жағдайларда дұрыс әрекет ету жолдарын түсіндірді. Өрт сөндіру құралдарын пайдалану әдістерін көрсетіп, қатысушыларға арнайы жадынамалар таратты. Сондай-ақ, ата-аналармен ашық диалог жүргізіліп, өрт қауіпсіздігіне қатысты сұрақтарға жауап берілді. Өрт қауіпсіздігі мәселесі – қоғам үшін өзекті. Балалардың отпен ойнауы қайғылы оқиғаларға әкелуі мүмкін. Сондықтан, осындай кездесулер арқылы балаларға және олардың ата-аналарына төтенше жағдайларда дұрыс әрекет етуді үйрету маңызды. Бөбекжай ұжымы мұндай кездесулерді әңгімелесу, дөңгелек үстел, семинар форматында тұрақты өткізуді жоспарлап отыр.
Көрнекі үгіт-насихат және әңгіме түрінде өткен бұл кездесудің соңында ата-аналар пікір алмасып, өз тәжірибелерімен бөлісті. Кейбіреулер тақырыпқа қатысты сұрақтарын қойса, енді біреулері өз басынан өткен оқиғаларын айтып берді. Қалай болғанда да, мұндай жақын байланыс және ашық әңгіме іс-шараға қатысушылардың есінде ұзақ сақталары анық.

Индира ДОСАЕВА,
Гульмира КАЗГУРТОВА,
№9 б/б тәрбиешілері,
Қостанай қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4