Асық ойнаған озар

Выпуск - №12(609)   :   29.03.2024
592
2

Әртүрлі ұлттық, қимылды, ойындарға қызығушылыққа баулу арқылы қазақ халқының салт-дәстүрлері мен мәдениетіне мақтаныш сезімін қалыптастыру мақсатында мектеп жасына дейінгі балаларға арналған «Ханталапай» республикалық байқауы өткізілді.

Ұлттық ойындар байқауының міндеті – балалардың денесін үйлесімді дамыту; қимылды ойындарға қызығушылықты арттыру; ойындарды ойнату арқылы балалардың ауызша және байланыстырып сөйлеуін, тапқырлығын, зияткерлігін, шығармашылығын дамыту. Жалпы, байқау үш кезеңде өткізілді: бірінші кезең – аудандық және қалалық, екінші кезең – облыстық, ал үшіншісі – республикалық деңгей.
«Ханталапай» ұлттық ойындарының спорттық байқауы ортаңғы топ, ересек және мектепалды топ балаларының ұжымдары арасында өткізілді. Біздің «Улыбка» бөбекжайының тәрбиеленушілерімен команда құрып, байқаудың талаптарына сай сапалы әрі мәнді бейнематериал түсіріп, YouTube платформасына жүктедік. Байқауға мектепалды «Қарлығаш» тобының тәрбиеленушілері – Ксенния Филипова, Абдұллах Марал, Тимур Кульмухамбетов, Инас Жанайдарова, Никита Погребняк, Данил Керн қатысты.

1

Ұлттық құндылықтарды ұлықтаған тобымыз қалалық кезеңде I орын алып, II кезең облыстық байқау аясында да 14 топтың ішінде I орынға ие болды. Әділ қазылар алқасы жұмысымызды жоғары бағалап, педагогтің ұйымдастырушылық шеберлігін, балалардың ойын шарттарын түсінуін, көрнекі атрибуттарды, әртүрлі материалдарды қолдануын, бейнематериалдың барлық талаптарға сәйкес келуін, залдың ұлттық стильде безендірілгендігі туралы да атап өтті.

3

Балалар мен ата-аналарды, байқауда үздік болып шығуымызғе атсалысқан барша педагогтерді ортақ жеңісімізбен құттықтай отырып, алдағы республикалық шешуші кезеңде сәттілік серік болып, жеңіс тұғырынан көрінуімізді тілейміз.

Гульдана УРКУМБАЕВА,
«Улыбка» б/б қазақ тілі мұғалімі,
Лисаков қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4