Кішкентай зерттеушілер

Выпуск - №15(612)   :   19.04.2024
234

8-3
 

Мектепке дейінгі мекемелерде баламен жұмыс істеудің тиімді жағы – зерттеу жұмыстары. Ол – баланың іздену жұмыстарының негізгі әдістерінің бірі. Амангелді ауданындағы «Жұпар» бөбекжайында айлық жоспар негізінде зерттеу жұмысы өткізілді.

Зерттеу жұмыстарының негізгі жетістіктерінің бірі – баланың затпен, материалмен тікелей қарым-қатынасы. Зерттеу кезінде бала өзінің қажетін қанағаттандырады, ойлау, есте сақтау, зейінін тұрақты қалыптастырады, бақылау, салыстыру, орнына қою сияқты дағдыларды бойына дарытады. Балалар зерттеу жұмыстарын өте жақсы көреді. Себебі, зерттеу жұмыстары – баланы қызықтырудың бірден-бір әдісі.
Балабақшамыздағы зерттеу жұмыстары «Кемпірқосақ» тақырыбында өтті. Атының өзі айтып тұрғандай, зерттеу жұмысының басты мақсаты – балалардың кемпірқосақ туралы білімдерін кеңейту. Іс-тәжірибе жасауға сүйіспеншілік пен қызығушылығын, ойлау қабілеттерін арттыру. Қауіпсіздік ережелерін сақтауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Аталған зерттеу жұмысының соңында балалар шыққан нәтижеге риза болды.

Гульнур КАДЕНОВА,
«Жұпар» б/б тәрбиешісі,
Амангелді ауданы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.