Кішкентай зерттеушілер

Выпуск - №15(612)   :   19.04.2024
429

8-3
 

Мектепке дейінгі мекемелерде баламен жұмыс істеудің тиімді жағы – зерттеу жұмыстары. Ол – баланың іздену жұмыстарының негізгі әдістерінің бірі. Амангелді ауданындағы «Жұпар» бөбекжайында айлық жоспар негізінде зерттеу жұмысы өткізілді.

Зерттеу жұмыстарының негізгі жетістіктерінің бірі – баланың затпен, материалмен тікелей қарым-қатынасы. Зерттеу кезінде бала өзінің қажетін қанағаттандырады, ойлау, есте сақтау, зейінін тұрақты қалыптастырады, бақылау, салыстыру, орнына қою сияқты дағдыларды бойына дарытады. Балалар зерттеу жұмыстарын өте жақсы көреді. Себебі, зерттеу жұмыстары – баланы қызықтырудың бірден-бір әдісі.
Балабақшамыздағы зерттеу жұмыстары «Кемпірқосақ» тақырыбында өтті. Атының өзі айтып тұрғандай, зерттеу жұмысының басты мақсаты – балалардың кемпірқосақ туралы білімдерін кеңейту. Іс-тәжірибе жасауға сүйіспеншілік пен қызығушылығын, ойлау қабілеттерін арттыру. Қауіпсіздік ережелерін сақтауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Аталған зерттеу жұмысының соңында балалар шыққан нәтижеге риза болды.

Гульнур КАДЕНОВА,
«Жұпар» б/б тәрбиешісі,
Амангелді ауданы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.