Қазақта жыл басы саналатын Наурыз мейрамы 21-22 наурыз күні тойланады. Біздің Қостанай қаласындағы №61 бөбекжай-бақшасында Наурыз мейрамын балалармен бірге тойлау дағдыға айналған.

Жалпы мұсылман халықтарының түсінігі бойынша бұл түні даланы Қыдыр ата аралап жүреді. Ұлыстың ұлы күні деген түсінік бойынша қазақ халқы бұл күнді қасиетті және киелі деп есептеген. Наурыз мейрамында адамдар қол алысып, бір-бірімен амандасып, төс қағыстырып, игі тілектерін тілеп, баталарын берген. Мейрамға арналып дайындалатын тағам – наурыз көже. Оған жеті түрлі тағам қосып дайындайды, дәнді дақылдар, сүр ет, сүт, тұз, су, құрт қосады, сондай-ақ молшылық тоқшылық болсын деп ырымдап, тойып ішу қажет деп есептеген. Мейрам күндері ұлттық ойындардың күрес, аударспақ, асық ату, алтыбақан тағы да басқа түрлері ойнатылады.
Мерекені «Балапан» тобының бүлдіршіндерімен бірге тойладық. Бөбекжайда өткізілетін қандай да іс-шара басшылардың қолдауымен қатар ата-аналардың ат салысуымен ұйымдастырылып отырады. Бұл тәрбиешілердің ата-аналармен тығыз байланыста жұмыс жүргізуінің арқасында. Бүлдіршіндердің қызығушылығын тудыру үшін «Келді бізге Наурыз» тақырыбында ұйымдастырылған іс-шарада бүлдіршіндерге наурыз көженің қандай тағамдардан дайындалатынын әңгімелеп, сонымен қатар өлеңдер айтылып, би биленіп, ұлттық ойындар ойнатылды. Кіші топ бүлдіршіндері болса да, іс-шара барысында белсенділіктерін көрсетті.
Алмагүл ЖУМАБАЕВА,
Жанар ИБРАЕВА,
№61 б/б тәрбиешілері,
Қостанай қаласы
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».