Өнерді ерте жастан меңгеріп...

Выпуск - №6 (453)   :   10.02.2021
1368

Қаламыздағы №13 бөбекжай-бақшасында балалардың шығармашылығын дамыту мақсатында «Шалқан», «Үйшік», «Үш аю», «Қызыл телпек», «Қолғап», «Бауырсақ» ертегілер әлемінің апталығына саяхаттап, өз сүйікті ертегілерін сомдады.

Ортаңғы «Айналайын» тобы тәрбиешілерінің ұйымдастыруымен өткен бұл апталық мектепке дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін театр түрлерін қолдану арқылы дамыту мақсатында жүзеге асырылды. Кішкентай өнерпаздарымыз кейіпкерлердің рөліне еніп, дауыс ырғағын, іс-қимылын барынша шынайы ойнады. Шара балалардың тілін, сөйлеу мәдениеті мен дүниетанымын дамыту, адамгершілікке баулу мақсатын көздеді.

– Бала құлақпен естігеннен гөрі, көзбен көргенде тезірек меңгереді, оқиғаның мазмұнын тез түсінеді. Сол ертегінің кейіпкері болуға қызығып, рөлді дұрыс сомдауға тырысады. Сондықтан, ертегіні оқытуға ерекше көңіл бөліп, әрбір ертегіні оқыту алдында дайындық жұмыстарын жүргізіп отырамыз. Ертегімен таныстырмас бұрын, балаларға ертегі айтып беретінімізді, оның не себептен ертегі деп аталатынын түсіндіреміз, – дейді тәрбиешілер.

«Айналайын» тобының бүлдіршіндері өздеріне ұсынған рөлдерін, театр сахнасында жүрген керемет әртістер секілді ойнап, тәрбиешілерді таң-тамаша қылды. Сахнада ойнау арқылы өзінің шығармашылық қабілетін көрсете отырып, өздеріне ұсынылған рөлге деген жауапкершілік сезімін де сезіне білді. Бір ғана бағыт, тетр қойылы баланың бойына қанша қуаныш, оң нәтижиелін береді. Сондықтан бүлдіршіндерімнің мұндай қуанышты жүзін көрген тәрбиеші үшін зор бақыт.

Әсел ҚОЗБАҚОВА,
№13 б/б тәрбиешісі,
Қостанай қаласы

 

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».