Шексіз дала әуендері

Выпуск - №5(553)   :   03.02.2023
818

ҚР «Тіл туралы» Заңын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары аясында №54 бөбекжайында ұлттық құндылықтар арқылы толыққанды даму үшін балаларды адамгершілік-патриоттық тәрбиелеу бағытындағы түрлі іс-шаралар өткізіледі.

Мектепке дейінгі жастағы балалар әлемді қуана таниды. Біз оларға бере алатын барлық нәрсені балалар бойына сіңіреді. Сондықтан да балаларды жақсы дүниелерге баулу мақсаты үнемі назарда. Мысалы, жақында қазақ тілі мұғалімдері және музыка жетекшісі ретінде бәріміз қосылып, тәрбиеленуші балғындарға музыкалық саяхат ұйымдастырдық.

Саяхат-сабақ барысында тәрбиеленушілер әдемі, кең және шексіз алтын даланың әуендерін естіді. «Егер сіз қазақ даласының импульсі мен тынысын естігіңіз келсе, шексіз кеңістіктің еркін желінің не туралы ән айтып жатқанын білгіңіз келсе, ұшатын кон жылдам жүгіруінен қуаныш сезінгіңіз келсе, қазақ халқының күші неде екенін түсінгіңіз келсе, дала музыкасын тыңдаңыз, оған таңданыңыз», – деген сөздермен саяхатымыз да басталып кетті.

Педагогтер музыка арқылы қазақ халқының өмірі, дәстүрі және өнері туралы айтып берді. Балалар виртуалды шеберханаға барып, қазақ музыкалық аспаптарының қалай жасалатынын көрді, олардың дыбысын естіді, әркім ішекті, сиқырлы домбыра мен сиқырлы қобызды, тоқылдақты түртіп, сиқырлы асатаякпен шылдырлағысы келді. Мұндай іс-шаралар балалардың қазақ халқының мәдени мұрасына деген құрметі мен қызығушылығын қалыптастыруда өскелең ұрпақ үшін үлкен маңызға ие екеніне сенімдіміз.


Дина БЕРДІБЕКОВА,
Акбота ОСПАНОВА,
№54 бөбекжайдың қазақ
тілі мұғалімдері,
Ольга КАШУБА,
музыкалық жетекші,
Қостанай қаласы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.