Шексіз дала әуендері

Выпуск - №5(553)   :   03.02.2023
871

ҚР «Тіл туралы» Заңын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары аясында №54 бөбекжайында ұлттық құндылықтар арқылы толыққанды даму үшін балаларды адамгершілік-патриоттық тәрбиелеу бағытындағы түрлі іс-шаралар өткізіледі.

Мектепке дейінгі жастағы балалар әлемді қуана таниды. Біз оларға бере алатын барлық нәрсені балалар бойына сіңіреді. Сондықтан да балаларды жақсы дүниелерге баулу мақсаты үнемі назарда. Мысалы, жақында қазақ тілі мұғалімдері және музыка жетекшісі ретінде бәріміз қосылып, тәрбиеленуші балғындарға музыкалық саяхат ұйымдастырдық.

Саяхат-сабақ барысында тәрбиеленушілер әдемі, кең және шексіз алтын даланың әуендерін естіді. «Егер сіз қазақ даласының импульсі мен тынысын естігіңіз келсе, шексіз кеңістіктің еркін желінің не туралы ән айтып жатқанын білгіңіз келсе, ұшатын кон жылдам жүгіруінен қуаныш сезінгіңіз келсе, қазақ халқының күші неде екенін түсінгіңіз келсе, дала музыкасын тыңдаңыз, оған таңданыңыз», – деген сөздермен саяхатымыз да басталып кетті.

Педагогтер музыка арқылы қазақ халқының өмірі, дәстүрі және өнері туралы айтып берді. Балалар виртуалды шеберханаға барып, қазақ музыкалық аспаптарының қалай жасалатынын көрді, олардың дыбысын естіді, әркім ішекті, сиқырлы домбыра мен сиқырлы қобызды, тоқылдақты түртіп, сиқырлы асатаякпен шылдырлағысы келді. Мұндай іс-шаралар балалардың қазақ халқының мәдени мұрасына деген құрметі мен қызығушылығын қалыптастыруда өскелең ұрпақ үшін үлкен маңызға ие екеніне сенімдіміз.


Дина БЕРДІБЕКОВА,
Акбота ОСПАНОВА,
№54 бөбекжайдың қазақ
тілі мұғалімдері,
Ольга КАШУБА,
музыкалық жетекші,
Қостанай қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4