Шексіз дала әуендері

Выпуск - №5(553)   :   03.02.2023
757

ҚР «Тіл туралы» Заңын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары аясында №54 бөбекжайында ұлттық құндылықтар арқылы толыққанды даму үшін балаларды адамгершілік-патриоттық тәрбиелеу бағытындағы түрлі іс-шаралар өткізіледі.

Мектепке дейінгі жастағы балалар әлемді қуана таниды. Біз оларға бере алатын барлық нәрсені балалар бойына сіңіреді. Сондықтан да балаларды жақсы дүниелерге баулу мақсаты үнемі назарда. Мысалы, жақында қазақ тілі мұғалімдері және музыка жетекшісі ретінде бәріміз қосылып, тәрбиеленуші балғындарға музыкалық саяхат ұйымдастырдық.

Саяхат-сабақ барысында тәрбиеленушілер әдемі, кең және шексіз алтын даланың әуендерін естіді. «Егер сіз қазақ даласының импульсі мен тынысын естігіңіз келсе, шексіз кеңістіктің еркін желінің не туралы ән айтып жатқанын білгіңіз келсе, ұшатын кон жылдам жүгіруінен қуаныш сезінгіңіз келсе, қазақ халқының күші неде екенін түсінгіңіз келсе, дала музыкасын тыңдаңыз, оған таңданыңыз», – деген сөздермен саяхатымыз да басталып кетті.

Педагогтер музыка арқылы қазақ халқының өмірі, дәстүрі және өнері туралы айтып берді. Балалар виртуалды шеберханаға барып, қазақ музыкалық аспаптарының қалай жасалатынын көрді, олардың дыбысын естіді, әркім ішекті, сиқырлы домбыра мен сиқырлы қобызды, тоқылдақты түртіп, сиқырлы асатаякпен шылдырлағысы келді. Мұндай іс-шаралар балалардың қазақ халқының мәдени мұрасына деген құрметі мен қызығушылығын қалыптастыруда өскелең ұрпақ үшін үлкен маңызға ие екеніне сенімдіміз.


Дина БЕРДІБЕКОВА,
Акбота ОСПАНОВА,
№54 бөбекжайдың қазақ
тілі мұғалімдері,
Ольга КАШУБА,
музыкалық жетекші,
Қостанай қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.