Келе жатқан 8 Наурыз – Халықарлық әйелдер күні қарсаңында «Қаламқас» балабақшасында дене шынықтыру инструкторы Медет Атамбайдың ұйымдастыруымен ұжым қызметкері арасында спорттық сайыс өтті.

Сайыста арулардан құралған «Қыран» және «Жұлдыз» топтары сынға түсті. Әр топтың өз атауы, ұраны және белгілері болғанын айта кеткен жөн. Тартысты додаға балабақша меңгерушісі Гүлім Сейтқалиева, тәрбиешісі Шынар Досмағанбетова, педагог-психологы Қапиза Махамбетова әділ төрелік етті.
Тоғыз кезең бойынша өткізілген сайыс екі топтың арасындағы үздігін анықтауға бағытталды. Алғашқы «Таныстыру» кезеңінде қатысушылар өз топтарын және төсбелгілерін таныстырып өтті. «Кім жылдам?» кезеңінде қатысушылардың аяғы бір жіппен байланып, мәре сызығынан сөре сызығына жетті. Ал «Кім шапшаң?» кезеңінде қатысушылар мәре сызығынан кедергіні айналып жүгіріп келді де, келесі қатысушыға қолындағы таяқшаны беріп отырды. «Кім тапқыр?» кезеңінде доп таяғымен жеңіл допты кедергілер арасымен домалатып өтті. «Кім төзімді? кезеңінде топ мүшелері қолдарына теннис ракеткасын алып, шарды секірте отырып кедергілер арасымен жүрді.
Келесі «Мен мықтымын» кезеңінде мәре сызығынан сөре сызығына топ басшысы кедергілер арасынан жүгіріп келді. «Кім күшті секіреді?» кезеңінде қатысушылар кедергілер арасынан дорбамен секірді. Топ басшылар сайысында топ басшылары 30 секунд ішінде ағаш қасықпен су тасып, кесені толтырды. Сайыс қыздардың арқан тартысымен аяқталды. Атаулы спорт сайысында аруларымыз мәре-сәре болып, бір жасап қалды. Қызықты әрі тартысты өткен сайыс нәтижесінде «Жұлдыз» тобы жеңіске жетті.
Әнет ЖҰМАБЕК,
«Шұғыла» балалар мен
жасөспірімдер шығармашылық
орталығының көркемдік жетекшісі,
Амангелді ауданы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».