Театр – сиқырлы әлем

Выпуск - №6(554)   :   11.02.2023
512

Кеңес психологы Б.М. Теплов: «Театр – сиқырлы әлем. Ол сұлулық, адамгершілік және имандылық сабақтарын береді. Олар неғұрлым бай болса, балалардың рухани әлемі соғұрлым сәтті дамиды», – деп атап өткен-тін.

Мектепке дейінгі жас – балалардың шығармашылық іс-әрекетін жүзеге асыруға күшті ынталандыру кезеңі. Дәл осы шақта балалар әсіре байқағыш, жақсы еліктегіш және аңғарымпаз, берілген ақпаратты тез ұғынғыш болып келеді. Сондай-ақ әр түрлі өнерге деген құштарлық ерте жастан басталатыны белгілі. Эстетикалық тәрбие – мектепке дейінгі білім берудің ажырамас бөлігі болып табылатындықтан, бұл балалардың қабылдауы үшін ең жарқын және қолжетімді, шығармашылық ойлауды, қиял мен мәдениетті дамытады. Мұндай тәрбие өмірлік тәжірибе алу, қоршаған әлемде қарым-қатынас орнату үшін маңызды.

Балалар әлемі ерекше және оның бірегейлігі – балалар ғажайыпқа, ертегіге ешкім сияқты сенбейді. Ертегілердің көмегімен олар өмірдің негіздерін түсінуді үйренеді. Театрландырылған іс-шаралар – бұл ертегілердегі балалардың алдына қойылған міндеттерді, мәселелерді шешудің кілті. Бұл балаға болашақ ересек өмірді ашуға, болашақта олар үшін пайдалы болуы керек тәжірибені алуға көмектесетін театр. Ол «Балаларға арналған ертегілер» театрландырылған іс-шараларымен жұмыс істей бастады.

Ертегілер шығармашылық қабілеттерін, тұлғаның эмоционалды саласын дамытады, мектеп жасына дейінгі баланың шығармашылық әлеуетін ашуға көмектеседі. Ойнай отырып, бала ертегі кейіпкерінің рөлінде өзін байқап көреді, белгілі-бір мінез көрсетуге, дауысын, қимылдарын, бет-әлпетін басқаруды үйренеді. Қазақ халық ертегілерін зерделеу және ойнау екі тілді компонентті қолдануға және ұлттық құндылықтарға баулуға көмектеседі. Жас әртістер ертегіні өте қызықты етіп көрсетуге тырысады.


Лариса МИЩЕНКО,
Айман ТӨЛЕГЕН,
№2 бөбекжай,
Қостанай қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.