Кеңес психологы Б.М. Теплов: «Театр – сиқырлы әлем. Ол сұлулық, адамгершілік және имандылық сабақтарын береді. Олар неғұрлым бай болса, балалардың рухани әлемі соғұрлым сәтті дамиды», – деп атап өткен-тін.
Мектепке дейінгі жас – балалардың шығармашылық іс-әрекетін жүзеге асыруға күшті ынталандыру кезеңі. Дәл осы шақта балалар әсіре байқағыш, жақсы еліктегіш және аңғарымпаз, берілген ақпаратты тез ұғынғыш болып келеді. Сондай-ақ әр түрлі өнерге деген құштарлық ерте жастан басталатыны белгілі. Эстетикалық тәрбие – мектепке дейінгі білім берудің ажырамас бөлігі болып табылатындықтан, бұл балалардың қабылдауы үшін ең жарқын және қолжетімді, шығармашылық ойлауды, қиял мен мәдениетті дамытады. Мұндай тәрбие өмірлік тәжірибе алу, қоршаған әлемде қарым-қатынас орнату үшін маңызды.
Балалар әлемі ерекше және оның бірегейлігі – балалар ғажайыпқа, ертегіге ешкім сияқты сенбейді. Ертегілердің көмегімен олар өмірдің негіздерін түсінуді үйренеді. Театрландырылған іс-шаралар – бұл ертегілердегі балалардың алдына қойылған міндеттерді, мәселелерді шешудің кілті. Бұл балаға болашақ ересек өмірді ашуға, болашақта олар үшін пайдалы болуы керек тәжірибені алуға көмектесетін театр. Ол «Балаларға арналған ертегілер» театрландырылған іс-шараларымен жұмыс істей бастады.
Ертегілер шығармашылық қабілеттерін, тұлғаның эмоционалды саласын дамытады, мектеп жасына дейінгі баланың шығармашылық әлеуетін ашуға көмектеседі. Ойнай отырып, бала ертегі кейіпкерінің рөлінде өзін байқап көреді, белгілі-бір мінез көрсетуге, дауысын, қимылдарын, бет-әлпетін басқаруды үйренеді. Қазақ халық ертегілерін зерделеу және ойнау екі тілді компонентті қолдануға және ұлттық құндылықтарға баулуға көмектеседі. Жас әртістер ертегіні өте қызықты етіп көрсетуге тырысады.
Лариса МИЩЕНКО,
Айман ТӨЛЕГЕН,
№2 бөбекжай,
Қостанай қаласы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.