Театр – сиқырлы әлем

Выпуск - №6(554)   :   11.02.2023
694

Кеңес психологы Б.М. Теплов: «Театр – сиқырлы әлем. Ол сұлулық, адамгершілік және имандылық сабақтарын береді. Олар неғұрлым бай болса, балалардың рухани әлемі соғұрлым сәтті дамиды», – деп атап өткен-тін.

Мектепке дейінгі жас – балалардың шығармашылық іс-әрекетін жүзеге асыруға күшті ынталандыру кезеңі. Дәл осы шақта балалар әсіре байқағыш, жақсы еліктегіш және аңғарымпаз, берілген ақпаратты тез ұғынғыш болып келеді. Сондай-ақ әр түрлі өнерге деген құштарлық ерте жастан басталатыны белгілі. Эстетикалық тәрбие – мектепке дейінгі білім берудің ажырамас бөлігі болып табылатындықтан, бұл балалардың қабылдауы үшін ең жарқын және қолжетімді, шығармашылық ойлауды, қиял мен мәдениетті дамытады. Мұндай тәрбие өмірлік тәжірибе алу, қоршаған әлемде қарым-қатынас орнату үшін маңызды.

Балалар әлемі ерекше және оның бірегейлігі – балалар ғажайыпқа, ертегіге ешкім сияқты сенбейді. Ертегілердің көмегімен олар өмірдің негіздерін түсінуді үйренеді. Театрландырылған іс-шаралар – бұл ертегілердегі балалардың алдына қойылған міндеттерді, мәселелерді шешудің кілті. Бұл балаға болашақ ересек өмірді ашуға, болашақта олар үшін пайдалы болуы керек тәжірибені алуға көмектесетін театр. Ол «Балаларға арналған ертегілер» театрландырылған іс-шараларымен жұмыс істей бастады.

Ертегілер шығармашылық қабілеттерін, тұлғаның эмоционалды саласын дамытады, мектеп жасына дейінгі баланың шығармашылық әлеуетін ашуға көмектеседі. Ойнай отырып, бала ертегі кейіпкерінің рөлінде өзін байқап көреді, белгілі-бір мінез көрсетуге, дауысын, қимылдарын, бет-әлпетін басқаруды үйренеді. Қазақ халық ертегілерін зерделеу және ойнау екі тілді компонентті қолдануға және ұлттық құндылықтарға баулуға көмектеседі. Жас әртістер ертегіні өте қызықты етіп көрсетуге тырысады.


Лариса МИЩЕНКО,
Айман ТӨЛЕГЕН,
№2 бөбекжай,
Қостанай қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4