Халық даналығының айнасы

Выпуск - №28-29 (475-476)   :   14.08.2021
392

Амангелді ауданындағы «Қаламқас» бөбекжай-балабақшасының өз тобымда балалардың қиялын дамытып, ойлау қабілеттерін жетілдіріп, ойларын анық жеткізуі мақсатында «Ертегілер елінде» оқу қызметі өткізілді.

Ертегі – бала тәрбиесінде, оның танымдық қабілетінің жан-жақты жетілуіне ықпал етіп, сөздік қорын байытып, тілін дамытуда маңызды орын алатынын байқаймыз. Дана кемеңгер Абай Құнанбаевтан бастап айтар болсақ, ол кісі бала тәрбиесінде ертегі, соның ішінде халықтың ауыз әдебиетінің маңызды орын алатынын айтады.

Мен де өз тәжірибемде «Ертегілер елінде» жұмыс бағдарламасын құрып, сол үйірме жұмысымды қорғап, бүгінгі күні балабақша бүлдіршіндерімен жұмыстар атқарудамын. Әр ертегінің мазмұнын айтып беру мен үшін бір үлкен жетістік. Ертегінің образына, нақышына келтіріп, сахналық келбетке дайындау әр баланың бойындағы ерекшелікті көріп, өнерге бейімдеу тәрбиешінің шеберлігіне байланысты деп түсінемін.

Ертегі бала үшін қызықты, ертегілердің кейіпкерлеріне сүйсіне қарап еліктесе, ертегі арқылы бала бойында батылдық, шыншылдық, адалдық рухы мықты болуға талпындырады. Осы орайда бүлдіршіндермен өткізілген «Ертегілер елінде» апталық жұмысымыз сәтті аяқталды. Оқу қызметінің соңында балалар ерекше көңіл-күймен үйлеріне қайтып, белсенділігі үшін мадақтама қағаздарын алып, үйлеріне тарасты.


Шынар ДОСМАҒАНБЕТОВА,
«Қаламқас» б/б тәрбиешісі,
Амангелді ауданы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».