Мектепке дейінгі жастағы балғындар білмекке құштар болып келеді. Амангелді ауданындағы «Жұпар» бөбекжай-балабақшасының ересек «Ертөстік» тобында «Ит, мысық, қой, сиыр – үй жануарлары» атты ашық оқу қызметі өтті.

Үй жануарлары – жануарлардың қолға үйретілген түрлері. Үй жануарлары тек материалдық байлық көзі ғана емес, сонымен бірге рухани қазына болып есептелінеді. Ашық оқу қызметі балаларды үй жануарларымен таныстыру, олардың бойында мейірімділік қасиеттерін дамыту әрі төрт түлік малдың төлдерін дұрыс атауға үйрету мақсатын көздеді.


Ең алдымен, балаларды интербелсенді тақта арқылы үй жануарларымен таныстырып, оларды неліктен үй жануарлары дейтініміз жөнінде, олар немен қореқтенетіні туралы, олардың бізге пайдасы жайлы түсінік берілді. Артынша танымдық сабақ барысында «Төлдерді ата», «Артық жануарды тап», «Көлеңкелерін орналыстыр», «Жануарлар не өндіреді?» атты дидактикалық ойындар ойналды. Балалар үй жануарларының атауларын үш тілде айтып, қайталады. Үй жануарлары жайлы тыйым сөздерді айтып, қорытындыланды.
Салтанат АБДИБЕКОВА,
«Жұпар» б/б тәрбиешісі,
Амангелді ауданы
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».