Қостанай қаласындағы №13 бөбекжай-балабақшаның ортаңғы «Айналайын» тобында «Жабайы жануарлар» тақырыбында ашық оқу қызметі ұйымдастырылды. Балалар жабайы жануарлармен толық танысып, оларға қатысты сұрақтарға жауап берді.
Іс-шара балалардың аңдарға деген сүйіспеншілік сезімдерін арттырып, оларға қамқорлықпен қарауға, табиғатты аялай білуге, адамгершілікке тәрбиелеуді ғана емес, жабайы жануарларды бір-бірінен ажырата білуге және олардың аттарын дұрыс айтуға үйрету мақсатын да көздеді. Сондай-ақ балалардың ойлау қабілеттерін арттырып, тілдерін дамыту, қызықты ойындар арқылы эмоциялық сезімдерін дамыту, жабайы жануарлардың тіршілік ететін ортасы туралы түсініктерін бекіту де назардан тыс қалмады.
Балабақшамыздың «Айналайын» тобының балалары осы мақсатта ұйымдастырЫлған ашық оқу қызметіне қатысып, жабайы жануарлар туралы қойылған жұмбақтардың шешімін тауып, түсініктерін айтып, өзара қызықты әңгіме өрбітті. Балаларға «Жабайы жануарларды сипаттап бер» атты тапсырма берілді. Олар мнемокестемен жұмыс жүргізіп, жабайы жануарлардың түсі, денесі, немен қоректенетіні, қайда мекендейтіні, баласын қалай атайтыны жайлы ойымен бөлісті. Келесі тапсырма аясында тәрбиеленушілер үш топқа бөлініп, әр топ өздеріне берілген тапсырмалармен жұмыс істеді.
«Түлкі» тобы игравизор арқылы «Жабайы жануарлардың баласын тап» тапсырмасын орындады. «Қасқыр» тобы жабайы жануарлардың көлеңкесін тауып, «Менің көлеңкемді тап» тапсырмасын орындау барысында оларды қажет жеріне орналастырды. «Аю» тобы Деньюш блоктарынан «Аюды құрастыр» тапсырмасын жасап, аюды құрастырды. Ал «Қоян» тобы «Қоянды құрастыр» тапсырмасы аясында Киюзеньер таяқшаларынан қоянды құрастырып шығарды.
Берілген тапсырмаларды орындау балаларға қызықты болғаны анық. Олар ұйымдастырылған оқу қызметінің соныңда жабайы жануарлар туралы түсінгендерін айтып, ой-пікірлерін ортаға салды. Сабақ соңы көңілді нотада мәресіне жетті.
Әсел ҚОЗБАҚОВА,
№13 б/б тәрбиешісі,
Қостанай қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.