Жолға шықсаң, сайлан!

Выпуск - №4(451)   :   29.01.2021
933

Амангелді ауданындағы «Жұпар» бөбекжай-бақшасында балғындарға қолдан жасалған автобуспен «саяхаттап», сол арқылы жол белгілерінің қандай рөл атқаратынын ұғындыру мақсатында тәрбиелік сабақ өтті.

Көлік қозғалысын реттеу және көлік жүргізушісі мен жаяу жүргіншіге маңайдағы жол жағдайы жөнінде ақпарат беру, көше мен жол бойына қойылатын арнайы белгілерді үйретуді көздеген шара балаларды ерекше форматта өткізілуімен қызықтырды. Сондай-ақ тәрбиеленушілерді жолда жүру ережесімен таныстыру, оларды есте сақтауға үйрету, жол қауіпсіздігін, өмірлерін сақтай білуге тәрбиелеу көзделді.



Сабақ барысында балалардың жол белгілерін айыра білу дағдыдарын қалыптастыру, жол ережісін білудің маңызды екенін түсіндіру де назардан тыс қалмады. Балалар жасанды автобуспен саяхатқа шығып, жол бойында кездескен әртүрлі тапсырмаларды орындады.



Сонымен қатар жолда жүру ережесі туралы ойындар ойнап, жол белгілерімен танысты. Артынша автобустың суретін бастыру әдісі арқылы губкамен сурет салды. Ұйымдастырылған шараның нәтижесінде балғындардың жолда жүру ережесін қандай деңгейде білетіні, жол белгілерін айырып, сол арқылы өмірінің қауіпсіздігін сақтай алатындығы жөнінде ой-пікірлерін білдік.





 

Ұлмекен ХАМИТБЕКОВА,
«Жұпар» б/б тәрбиешісі,
Амангелді ауданы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.