Жолға шықсаң, сайлан!

Выпуск - №4(451)   :   29.01.2021
1037

Амангелді ауданындағы «Жұпар» бөбекжай-бақшасында балғындарға қолдан жасалған автобуспен «саяхаттап», сол арқылы жол белгілерінің қандай рөл атқаратынын ұғындыру мақсатында тәрбиелік сабақ өтті.

Көлік қозғалысын реттеу және көлік жүргізушісі мен жаяу жүргіншіге маңайдағы жол жағдайы жөнінде ақпарат беру, көше мен жол бойына қойылатын арнайы белгілерді үйретуді көздеген шара балаларды ерекше форматта өткізілуімен қызықтырды. Сондай-ақ тәрбиеленушілерді жолда жүру ережесімен таныстыру, оларды есте сақтауға үйрету, жол қауіпсіздігін, өмірлерін сақтай білуге тәрбиелеу көзделді.



Сабақ барысында балалардың жол белгілерін айыра білу дағдыдарын қалыптастыру, жол ережісін білудің маңызды екенін түсіндіру де назардан тыс қалмады. Балалар жасанды автобуспен саяхатқа шығып, жол бойында кездескен әртүрлі тапсырмаларды орындады.



Сонымен қатар жолда жүру ережесі туралы ойындар ойнап, жол белгілерімен танысты. Артынша автобустың суретін бастыру әдісі арқылы губкамен сурет салды. Ұйымдастырылған шараның нәтижесінде балғындардың жолда жүру ережесін қандай деңгейде білетіні, жол белгілерін айырып, сол арқылы өмірінің қауіпсіздігін сақтай алатындығы жөнінде ой-пікірлерін білдік.





 

Ұлмекен ХАМИТБЕКОВА,
«Жұпар» б/б тәрбиешісі,
Амангелді ауданы

 

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.