Астана – менің мақтанышым

Выпуск - №41(538)   :   21.10.2022
880

Еліміздің болашағы – жас ұрпақты тәрбиелеуде бірінші бесік – отбасы, ата-ана тәрбиесі болса, екінші бесік – білім беру мекемесі. Біздің мекемеде балалардың ойын еркін жеткізуде, рухани әрі патриоттық тұрғыдан білім алуына барлық жағдай жасалған.

Балабақшада баланың Отаны мен астанасы, мемлекеттік рәміздері жөніндегі түсінігі, қазақ халқының салт-дәстүріне, әдет-ғұрпына қызығушылығын ояту мақсатындағы іс-шаралар жиі өткізіліп тұрады. Жуырда қазан айының 25-інде атап өтілетін Республика күнін мерекелеу аясында балғындардың туған жеріне, еліне деген сүйіспеншілігін арттырып, бойында патриоттық сезімін қалыптастыру, астананың тарихына терең шолу жасау мақсатында мектепалды топтардың тәрбиеленушілері «Астана – менің мақтанышым» тақырыбында елордамыз Астана қаласына виртуалды саяхат жасады.

Балалар астанамыздың басты көрікті жерлері: ҚР Президентінің «Ақорда» резиденциясы, «Бәйтерек» монументі, «Ханшатыр», «Бейбітшілік және келісім сарайы» ғимараттары туралы қызықты ақпараттар алды. Қаланың тарихи, мәдени және көрікті орындарымен танысып, елорда көшелерімен виртуалды экскурсия жасап, тақырыпқа қатысты танымдық бейнематериалдарды тамашалады. Артынша балалармен «Астананың көрікті жерлері» атты викторина ойнатылды. Тәрбиеленушілер астана туралы ән айтып, өлең шумақтарын оқыды. Отан, туған жер туралы мақал-мәтелдер айтты.

Осындай іс-шараларды өткізу арқылы көздеген ең негізгі мақсатымыз – бәсекеге қабілетті жас ұрпақты жан-жақты жетілдіріп, парасатты азамат етіп тәрбиелеу. Осы міндеттерді жүзеге асыруда аянбай еңбек етуіміз қажет.


Гүлдана УРКУМБАЕВА,
«Улыбка» балабақшасының
қазақ тілі мұғалімі,
Лисаков қаласы

Реклама

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать. 

"К педагогическому делу надо призывать, как к делу морскому, медицинскому или тому подобным, не тех, которые стремятся только обеспечить свою жизнь, а тех, которые чувствуют к этому делу и к науке сознательное призвание и предчувствуют в нём своё удовлетворение, понимая общую народную надобность".