Педагогтер мен оқушылар асыға күтетін мереке – Білім күні. Жаңа оқу жылының басталуы, балаларға сапалы білім мен саналы тәрбие беруге деген ұмтылыс – бәрі-бәрі педагогтердің мойнына үлкен жауапкершілік жүктейді.
Оның жүректерге жарқын сәттер сыйлап, көтеріңкі көңіл-күйге бөлейтін салтанатты мереке болуының негізгі себебі – үш ай бойы ұстаздары мен сыныптастарын көрмеген балалардың сағынышпен қайта табысуы. Білім күні – ерекше, жарқын, көңілді және ізгі мереке. Жылдың осы күнінен бастап білім әлеміне деген күрделі, сонымен қатар қызықты жол басталады. Жаңаны үйретуден жалықпаған ұстаздар білім беру жоспары бойынша тың мәліметтерді іздеп, балғындарға ақпаратты ерекше етіп беруге тырысады.
Аталмыш мерекеге орай Амангелді ауданында орналасқан «Жұпар» бөбекжай-балабақшасының «Балапан» тобында тәрбиешілердің ұйымдастыруымен «Білім күні!» атты мерекелік іс-шара өтті. Балаларға Білім күні жайлы түсінік беру, маңыздылығын түсіндіру мақсатын көздеген шара барысында туған еліне, жеріне, балабақшасына деген сүйіспеншілікке тәрбиеледі. Басқосуда балалармен ойындар ойнап, би биледік. Қызықты өткен шара аясында балалардың көңіл-күйлері де көтерілді. Жағымды атмосфера орнап, білім күнінің негізін түсінген балғындар сеніммен жаңа оқу жылына, тәрбиешілер қауымы да серпінмен қадам басты.
Ұлмекен ХАМИТБЕКОВА,
«Жұпар» балабақшасының
тәрбиешісі,
Амангелді ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.