Бала тәрбиесінде тәрбиеші мен ата-ананың бірлескен іс-әрекетінің маңызды міндеттерінің бірі – баланың балабақшада жақсы дамуы үшін жағдай жасау. Ата-аналармен ортақ тіл табу және сенімді қарым-қатынас орнату.
Қазіргі уақытта білім беру мекемесінің өмірі мен дамуы ата-аналардың білім беру процесінде толыққанды, белсенді қатысуынсыз мүмкін емес. Бір ортақ мақсатты анықтап, оған ортақ күш-жігермен жетуге тырысу – ата-ана мен балашақша арасында орнатылатын байланыстың негізгі көздегендерінің бірі. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудағы қазіргі тенденциялар маңызды критериймен біріктірілген. Оның сапасы тәрбиешілердің кәсіби құзыреттілігі мен ата-аналардың педагогикалық мәдениетінің деңгейіне тікелей байланысты. Бірлескен қызмет – бұл тәрбиеші мен ата-ананың өзара іс-қимылға, түсіністікке, сыйластыққа, сенімге және тануға негізделген белсенді бірлескен жұмысы. Тек ата-ананың, тәрбиешінің және баланың берік ынтымақтастығы оқыту мен тәрбиелеуде оң нәтижеге жетелейді.
Ата-ана мен тәрбиеші арасындағы ынтымақтастық – өзара қарым-қатынасты, тәжірибе алмасуды қажет етеді. Осы мақсатта біздің №5 бөбекжайда «Көңілді эстафета» атты спорттық интеллектуалды ата-аналар сайысы өткізілді. Іс-шараға «Айгөлек» және «Бәйшешек» тобының ата-аналары қатысты. Сайыс алдында ата-аналармен көңілді тренингтер, шаттық шеңбері өткізілді. Жеті кезеңнен тұрған сайыстың әр кезеңінде ата-аналар түрлі логикалық тапсырмалар мен топтық ойындар кезінде өздерінің ұйымшылдығын, тапқырлығын көрсетті. «Жарыс бар жерде: жеңіс те, жеңіліс те бар» демекші, сайыс жеңімпазы анықталып, «Айгөлек» тобы жүлдері 1-орынға ие болды.
Осылайша ата-аналарымыз өзінің үлгісінде «Ата-ана – бала тәрбиесінің айнасы» екенін тағы бір мәрте дәлелдеді.
Дамира ҚАЙРАТҚЫЗЫ,
№5 б/б тәрбиешісі,
Қостанай қаласы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.