«Әжелер мектебі» – тәрбие негізі

Выпуск - №30-31(627-628)   :   16.08.2024
331

image

«Ата көрген оқ жонар, ана көрген тон пішер» дегендей, бала тәрбиесі – қоғамымыздың ең басты да өзекті мәселесі. Дені сау бала тәрбиелеу, тәрбиелі ұл-қыз өсіру, берік отбасын құру – қоғамымыздың өміршеңдігінің, тұрақтылығының кепілі.

Яғни, бөбекжайдың берік іргетасын қалаумен тең. Сондықтан, бала тәрбиесіндегі ата-ананың жауапкершілігі жоғары. Ол жауапкершілік отбасымен бірге саналы тәрбие мен сапалы білім беретін бөбекжайға да ортақ. Осы мақсатта Қостанай қаласындағы №61 бөбекжайда «Әжелер мектебі» жұмысын бастады. Білім ошағымен бірлесе отырып, тәрбиеленуші жастарымызға ұлттық тәлім-тәрбие беруді көздейтін іс-шаралар кешені, әжелеріміздің жұмысы алдын ала бекітілген жоспарға сай жүреді.

Әжелер мектебінің алғашқы отырысы тәрбиеші А.Сыздыкованың ұйымдастыруымен «Әжелер – отбасының берекесі» тақырыбында дөңгелек үстел форматында өтті. Ал, педагог-психологымыз К.Дусмагамбетова «Шынайы қарым-қатынас нәтижеге бастайды» тренингін өткізді. Әжелермен бірге «Ұлттық құндылықтарды ата» ойыны ұйымдастырылып, ұлттық тәрбиеге байланысты ой қозғалды. Иә, үлкеннің өнегесін көріп өскен баладан жамандық шықпайтыны рас.

Алғашқы отырыс аясында қонаққа келген асыл әжелеріміз тәтті шәйларын ішіп, сыр бөлісіп, Қарақат Әбілдинаның «Асыл әжем» өлеңін шырқап, көтеріңкі көңіл-күймен келесі кездесуге дейін тарқасты. Үлкеннен өнеге алған бүлдіршіндеріміз болашақта елінің нағыз жанашырлары болады деп сенеміз.

Назым АЛПЫСБАЕВА,
№61 бөбекжайдың әдіскері,
Қостанай қаласы

Реклама

Литературе вообще нельзя научить, а в школе – особенно. Когда преподаёшь в школе, скажем, Толстого, главное, на мой взгляд, чтобы твой ученик не возненавидел великого классика и его героев, едва прикоснувшись к ним, не потерял их для себя на долгие годы. Для того чтобы действительно узнать Толстого, надо быть уже взрослым человеком. А пока надо постараться, чтобы от встречи с Толстым у молодого человека осталось по крайней мере радостное впечатление, ощущение чего-то светлого и во многом непонятного, к чему хотелось бы вновь и вновь возвращаться в дальнейшем… Самое страшное, что может сделать педагог – это заставлять из-под палки читать великого художника. Это профессиональное преступление.