Кішкентай жүректің мейірімі

Выпуск - №000(000)   :   17.05.2022
565

Бала – біздің өміріміздің жалғасы болса керек. Ұрпақ жаңғырту, артыңнан ізіңді қалдыру – адамзаттың жойылып кетпеуінің бірден-бір себебі. Сол себепті бүгінгі өскелең ұрпақ – ертеңгі болашағымыз деп сеніммен айта аламыз. 

«Өскелең ұрпақтың үйлесімді дамуы мен бақытты балалық – бұл біздің жалпыұлттық міндетіміз», – деп пікірін білдірген Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев 2022 жылды «Балалар жылы» деп жариялағаны баршамызға мәлім. Осыған орай Қостанай қаласында ерекше күтімді қажет ететін балаларға арналған қайырымдылық кеші ұйымдастырылған болатын. Аталған шараның ерекшелігі – осы кешке әр балабақшаға қолдан 15 ойыншық жасау тапсырылды.

Алдымыздағы әрбір бала – қайталанбас бір әлем десек, сол әлемге терең үңіліп, оның басқаға ұқсамайтын ерекше қасиеттерін тану, жүрегіне, жан дүниесіне жол таба білу, мейірімділік сияқты адами асыл қасиеттерді қалыптастыру – осынау игі шараның басты мақсаты еді. Өзім қызмет ететін №6 бөбекжай бақшасы да айтулы іс-шараға белсене ат салысып, ортаңғы «Көбелек» тобының тәрбиеленушісі Хан Қожахмет өз қолымен жасаған ойыншығын ұсынды.

«Сен де бір кірпіш дүниеге, кетігін тап та, бар, қалан», – деп дана Абай жырлағандай, кішкентай жүрегімен қайырымдылық жасаудан қалыс қалмаған бүлдіршін Ханға сөзсіз сүйсінерсің. «Әке – асқар тау, ана – бауырындағы бұлақ, бала – жағасындағы құрақ» демекші, баланың отбасын, елін сүйіп өсуіне және жақсы азамат болып қалыптасуына қоғам болып осылайша ықпал етсек – бұл болашағымызға жасалған ізгі іс болмақ.


Әсел МЕРГЕНБАЕВА,
№6 б/б тәрбиешісі,
Қостанай қаласы

 

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4