Кітап оқитын бала

Выпуск - №20(517)   :   20.05.2022
894

«Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» ұлттық жобасының бір бағыты: «Оқитын бала, оқитын отбасы, оқитын ұлт» жобасы. Жастар – егемен елдің болашақ үміті, ертеңгі иесі болғандықтан, оларды қолдап, жағдайын жасау – бағыттың негізгі мақсаттарының бірі. 

Ата-ана – баланың өмірлік ұстазы әрі тәрбиешісі, сондықтан баланың болашағының жарқын болуы ата-ананың сіңірген еңбегіне, тәлім-тәрбиесіне байланысты болмақ. Біздің балабақшада жобаны қолдау аясында «Оқитын бала, оқитын отбасы, оқитын ұлт» кітап бұрыштары бар. Аталмыш жобаны бастауымыздың негізгі мақсаты – балаларды жан-жақты білімді, парасатты, мәдинетті етіп тәрбиелеу. Халқымыз – рухани мол байлықтың мұрагері десек, сол ата-бабаларымыздан бері қарай ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келе жатқан мұраны жастарға жеткізіп отыруымыз қажет.

Кітап оқуға қызығушылық ерте жастан қаланады және осы жерде көп дүние ата-анаға байланысты. Себебі отбасы – баланың тұлғасын дамытудығ басты ортасы саналады, оқуға деген қажеттілік, қызығушылық пен сүйіспеншілік сонда қалыптасады. Яғни, бала тәрбиесінде ата-ананың, отбасының рөлі зор. Ата-аналармен бірлесіп осы жобаны бастауымыздың да мәні осында жатыр. Балаға кітап алудың да жауапкершілігі жоғары. Ең басты шарт – кітап баланың жасына сай таңдалуы қажет. Білімнің қажетті қорын бала мектепке дейін игереді. Зерттеушілер бала өмірінің алғашқы бес жылын «Ғажайыптар жылдары» деп атайды. Оқып, үйренбестен бұрын бала сөйлеу қабілетін, тыңдауды және білуді жеткілікті дәрежеде меңгеруі тиіс.

Кітап оқу – баланың ой-өрісін кеңейтеді, ойлауға үйретеді, сөйлеу қабілетін, есте сақтауын, қиялын дамытады, танымдық және дамытушылық қызметін анықтайды. Біздің балалар кітаптың құдіретін түсінеді. Оны жыртпайды, мұқият тыңдайды. Тыңдаған ертегілерін сахналау арқылы көрсетеді. Бұндағы басты мақсатымыз – баланың кітапқа деген қызығушылығын артыру.


Жанна ХАЖМУРАТОВА,
№14 б/б тәрбиешісі,
Қостанай қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4