Құтты болсын аналардың мерекесі!

Выпуск - №9(606)   :   08.03.2024
491

 

Қостанай қаласындағы №61 бөбекжай-бақшаның ересек топтар арасында 8 Наурыз – Халықаралық әйелдер күніне орай «Ай дидарлы анашым» тақырыбында мерекелік іс-шара ұйымдастырылды.

Қар астынан қылтиып бәйшешек бой көтергенде көктемнің алғашқы хабаршысындай болып, Аналар мерекесі келеді. Мерекеге орай әсем безендірілген сахнаға көңілді музыка ырғағымен балалар залға билеп кіріп, «Апамызды сыйлайық» әнін орындады. Артынша көктем мезгілінің қызығы туралы балалар деректер келтіріп, Көктем аруын ортаға шақырып, бірлесе «Көктем» әні шырқалды. Мерекелік іс-шара барысында топ тәрбиеленушілері ортаға шығып, аналары мен ардақты әжелеріне өлең жолдарын арнады. Гүлдей жайнаған қыздарымыз ортаға шығып, «Гүлдер» биімен мерекенің сәнін келтірді.

Балалардың өнерін тамашалаған Көктем аруы сөз алып: «Жарайсыңдар балалар, сондай жақсы әсердемін. Манадан бері бар өнерлеріңді ортаға салып, аналарыңды құттықтап жатырсыңдар, мен де өз атымнан аналарыңды осы көктем мерекесімен құттықтаймын», – деп, балалармен қоштасып, артынша мерекеге Кәмпит қыз келіп, қызықты сұрақтарын қойып, дұрыс жауап бергендерге тәтті кәмпит сыйлады. Іс-шара барысында «Күлгін шеңбер», «Сұлу ана» сынды ойындар да ойнатылып, мерекенің шырайын келтірді. Аналарға арналған мереке «Айнайлайын ақ мамам» әнімен керемет нотада өз мәресіне жетті.

«Мерекемен құттықтайды аналар, апайлар мен балалар,
Балабақшадан тәрбиеленіп шығады,
Бүгінгі бүлдіршін – ертеңгі даналар.

Аналардың кең ғой әркез жүрегі,
Бүлдіршіндерді еркелетіп жүреді,
Жақсы азамат болу үшін ұрпағы,
Балаларына көңілін көп бөледі.

«Жидек» тобының кішкентай қыздарын,
Құттықтады құрбы-құрдас ұлдары,
Әркезде де бақытты болыңыздар,
Шаңырақтың жауқазындай гүлдері.

Балабақшаның апайлары қымбатты,
Аяулы да кішіпейіл, сымбатты
Жақсы тәрбие бергендеріңіз үшін,
Тілейміз біз сіздерге бар бақытты».

Алмагул ЖУМАБАЕВА,
Жанар ИБРАЕВА,
№61 бөбекжай-балабақшаның тәрбиешілері,
Қостанай қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.