Мерейі үстем болған Айару

Выпуск - №44(491)   :   13.11.2021
496

Үстіміздегі жылдың қыркүйек айының 20-сы мен қазан айының 23-і аралығында «Алтын күз» атты III Республикалық балалар шығармашылығы байқауы өтті. Оған қаламыздағы «Гүлдәурен» бөбекжай-бақшасының тәрбиеленушісі де қатысып, жеңімпаз атанды.

Қарағанды қаласындағы «Білім» қайта даярлау және біліктілікті арттыру институты ұйымдастырған байқауға еліміздің барлық мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиеленушілері, мектепалды даярлық сыныптарының оқушылары қатысу мүмкіндігіне ие болды. Еліміздің жас дарындары «Сурет байқауы», «Мәнерлеп оқу», «Музыкалық шығармашылық», «Фотография», «Поделка» номинациялары бойынша бақ сынады. Еліміздегі жағдайға байланысты онлайн форматта өткен байқаудың қатысушылары жұмыстарын өздері қатысып жатқан номинациясының талаптарына сай бейнематериал немесе фотосурет үлгісінде қазілар алқасына жіберді.

Мектеп жасына дейінгі балаларға арнап, қайта даярлау және біліктілікті арттыру институты өткізген балалар шығармашылық «Алтын күз» байқауына Қостанай қаласының №5 «Гүлдәурен» бөбекжай-бақшасының тәрбиешісі ретінде менің жетекшілігіммен Айару Ахметбек есімді бүлдіршініміз қатысып, I орын иегері атанды. Байқауда Айару өзінің таланты да дарынды екендігін көрсете білді. Осындай байқаулардың арқасында балаларымыздың өнерге, дамуға деген құштарлықтарын оята аламыз.


Дамира ҚАЙРАТ,
№5 «Гүлдәурен» б/б
тәрбиешісі,
Қостанай қаласы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».