Мектепке дейінгі кезең – балалардың тұлғалық дамуының негізі қаланатын маңызды кезең. Осы уақытта балалардың патриоттық сезімдері мен Отанға деген сүйіспеншіліктерін қалыптастыру, ұлттық құндылықтарды бағалауды үйрету – әр тәрбиешінің міндеті.
Патриоттық тәрбие – ұлттық сана-сезімді қалыптастырып қана қоймай, балалардың әлеуметтік жауапкершілігін арттырып, елінің тарихы, мәдениеті мен дәстүрлеріне құрметпен қарауға үйретеді. Патриотизм – балалардың бойында азаматтық жауапкершілік пен елге қызмет етуге деген дайындықты қалыптастырады. Баланың бойында патриоттық сезімді қалыптастыру үшін келесі бағыттарда жұмыс жүргізуге болады:
Ұлттық мәдениетпен таныстыру: Балаларға қазақ халқының дәстүрлері, әдет-ғұрыптары, ұлттық ойындары мен ән-күйлері туралы ақпарат беру. Мысалы, ұлттық мерекелерді атап өту, халық ертегілерін оқу арқылы балалардың ұлттық мәдениетке қызығушылығын арттыру.
Табиғатпен таныстыру: Қазақстанның табиғи байлықтарын, әсем жерлерін көрсету арқылы балалардың туған жеріне деген сүйіспеншілігін ояту. Экскурсиялар ұйымдастырып, табиғатты қорғау қажеттілігін түсіндіру.
Отан қорғаушылар туралы әңгімелер: Балаларға еліміздің батырлары мен тарихи тұлғалары туралы айтып беру. Олардың ерліктерін үлгі етіп көрсету арқылы патриоттық сезімді нығайту.
Топтық жұмыстар: Балаларды топқа бөліп, ұлттық тақырыптарға байланысты шығармашылық жұмыстар жүргізу. Мысалы, сурет салу, қолөнер жасау немесе театрландырылған қойылымдар қою.
Ойындар мен жарыстар: Ұлттық ойындарды ұйымдастырып, балаларды командалық жұмысқа баулу. Бұл олардың бір-біріне деген құрметін арттырып, патриоттық рухты нығайтады.
Мектепке дейінгі жастағы балаларды патриоттық сезімге тәрбиелеу – ұзақ мерзімді, жүйелі процесс. Тәрбиешілер мен ата-аналардың бірлескен жұмысы арқылы ғана балалардың бойында Отанға деген сүйіспеншілік пен жауапкершілік қалыптасады. Патриотизм – бұл тек сөз емес, ол іс-әрекетте көрініс табуы тиіс. Сондықтан да әрбір тәрбиеші өз жұмысында патриоттық тәрбиені басты назарда ұстап, балалардың жүрегінде Отанға деген махаббатты оятуға тырысуы керек.
Асемгуль ХАСЕНОВА,
«Жас әлем» бөбекжай-балабақшасының әдіскері,
Ботакоз УТЕУЛИНА,
қазақ тілі мұғалімі, Меңдіқара ауданы
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».