Табиғаттың жас жанашырлары

Выпуск - №6(603)   :   15.02.2024
624

Мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық тәрбиесіне көңіл бөлу – жұмысымның маңызды бағыттарының бірі. Сол себепті, тәрбиеленушілерге экологиялық тәрбие беру арқылы табиғатқа деген сүйіспеншілігін ояту назардан тыс қалған емес.

«Алтын бесік» бөбекжайының ересек «Қарлығаш» тобының тәрбиешісімін. Осы жастағы балалардың әрекеті қарапайым еңбек түрлерін орындауға бағытталады. Өзінің жас шамасына сәйкес, тапсырмаларды ынталылықпен орындау нәтижесінде қоғамдық еңбек мотиві ерекше сипатқа ие болады. Бұл топтағы балаларда ортаны танудың физиологиялық механизмдері өзінің жоғары даму деңгейіне жетеді. Іштей ойлау, ой түю пайда болады. Ол енді табиғаттың өзіне тән кейбір құбылыстары мен қасиеттері жайында білетін болады. Ойын мен еңбек әрекеті ұштаса жүреді. Табиғаттағы пайдалы жұмыс түрін орындауда ынталанушылық көрініс табады.

Тәрбиеші ұсынған әр түрлі тапсырмаларды өздігінен орындау дағдыларының дамуы баланың оқу ісіне, білім алуға бейімделуіне ықпал етеді. Мысалы, адамның еңбегімен көшені, жолды тазарту, қарды күреу балалардың өз аулаларының қарын тазалауға жәрдемдесулеріне әкеледі. Сондықтан, жас ұрпақты тәрбиелеуде ата-ана мен педагогтердің бірлесе жұмыс істеуі маңызды. Біздің топтың ата-аналары балалар мен педагогтерге қолдау білдіру мақсатында, бірлесе отырып тобымыздың даладағы ойын алаңын қардан тазалауға көмек көрсетті. Осы сәтте, «бала естігенін емес, көргенін істейді» деген сөз есіме түсіп отыр. Расымен де, балаларға ата-аналарымен бірлесіп еңбек ету өте қызық болды, көздеріндегі қуанышты сөзбен айтып жеткізу мүмкін емес.


Гульназия АМАНТАЕВА,
«Алтын бесік» бөбекжайының
тәрбиешісі,
Заречный ауылы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.