«Қаламқас» балабақшасындағы «Жұлдыз» тобының тәрбиеленушілерімен «Бізді қоршаған әлем» тақырыбында ашық сабақ өтті. Сол арқылы айналамыздағы тіршілік көздерін қорғау керектігін ұғындыру көзделді.
Табиғат аясында өзін мәдениетті ұстауға, қоршаған ортаны ластамай таза сақтауға тәрбиелеу мақсатындағы шара барысында қоршаған ортадағы заттардың қолданысы, құрылысы, материалы арасындағы байланыс туралы білімдерін қалыптастыру, табиғат аясындағы еңбекке үйрету назарда болды. Сабақ барысында балалар табиғат макетімен, ондағы жер, су, ауа, тау, тас, күн, аң, құс, жануарлар, өсімдіктермен танысты. Сондай-ақ, тәжірибелік жұмыс ретінде шарды ауамен үрлеу, мұрындарын жабу арқылы ауамен тыныстауды және судың дәмін татып, оның иіссіз, түссіз болатындығын, күннің сәулесіне (шам) алақандарын тосып жылу, жарық беретіндігін сезінді, түсінді, көрді.
Тосын сәт те орын алды. Суретшіге қонаққа бару арқылы құм терапиясы, яғни құммен суреттер салып, барлығы қызығушылықпен орындады, қиялындағы суреттерін жарыса салды. Дидактикалық ойын steam технологиясы бойынша құрғақ майлыққа салынған суреттер бейнесін бастырып бояп, одан шыққан қорытындыны су бетінен тамашалап, мәз болды. Одан бөлек табиғат аясындағы еңбекке баулу, шашылған қоқыстарды жинап, рет-ретімен әйнек, пластик, қағаз тәрізді жәшіктерге бөліп, сұрыптап салуды үйренді, яғни қоқыстардың қайта өңделіп шығатындығы түсіндірілді. Сабаққа балалар үлкен қызығушылықпен қатысты.
Ғалия ДІЛМАҒАМБЕТОВА,
«Қаламқас» б/б тәрбиешісі,
Амангелді ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.