Таңғажайып табиғат әлемі

Выпуск - №4(451)   :   29.01.2021
861

«Қаламқас» балабақшасындағы «Жұлдыз» тобының тәрбиеленушілерімен «Бізді қоршаған әлем» тақырыбында ашық сабақ өтті. Сол арқылы айналамыздағы тіршілік көздерін қорғау керектігін ұғындыру көзделді.

Табиғат аясында өзін мәдениетті ұстауға, қоршаған ортаны ластамай таза сақтауға тәрбиелеу мақсатындағы шара барысында қоршаған ортадағы заттардың қолданысы, құрылысы, материалы арасындағы байланыс туралы білімдерін қалыптастыру, табиғат аясындағы еңбекке үйрету назарда болды. Сабақ барысында балалар табиғат макетімен, ондағы жер, су, ауа, тау, тас, күн, аң, құс, жануарлар, өсімдіктермен танысты. Сондай-ақ, тәжірибелік жұмыс ретінде шарды ауамен үрлеу, мұрындарын жабу арқылы ауамен тыныстауды және судың дәмін татып, оның иіссіз, түссіз болатындығын, күннің сәулесіне (шам) алақандарын тосып жылу, жарық беретіндігін сезінді, түсінді, көрді.



Тосын сәт те орын алды. Суретшіге қонаққа бару арқылы құм терапиясы, яғни құммен суреттер салып, барлығы қызығушылықпен орындады, қиялындағы суреттерін жарыса салды. Дидактикалық ойын steam технологиясы бойынша құрғақ майлыққа салынған суреттер бейнесін бастырып бояп, одан шыққан қорытындыны су бетінен тамашалап, мәз болды. Одан бөлек табиғат аясындағы еңбекке баулу, шашылған қоқыстарды жинап, рет-ретімен әйнек, пластик, қағаз тәрізді жәшіктерге бөліп, сұрыптап салуды үйренді, яғни қоқыстардың қайта өңделіп шығатындығы түсіндірілді. Сабаққа балалар үлкен қызығушылықпен қатысты.

 

Ғалия ДІЛМАҒАМБЕТОВА,
«Қаламқас» б/б тәрбиешісі,
Амангелді ауданы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.