Тәлім берген жарқын жүздесу

Выпуск - №14 (461)   :   09.04.2021
202

«Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында №6 бөбекжай-балабақшасы жастарды қолдау мақсатында І.Омаров атындағы қазақ драма театрының майталман әртісі Әлқожа Төлендімен кездесу өткізді.

Қадірменді қонағымыз «Көбелек» тобының бүлдіршіндерімен біраз әңгімелесіп, ашық сұхбат жүргізді. Әртістік өмірге қалай кадам басқанын, сахна сыртында қандай қызық оқиғалар болғандығы жайлы әңгімелеп берді. «Тәрбие басы – тал бесік» демекші, орамды ойлары мен баяндаған оқиғаларынан өте ғибратты, сауатты сөйлейтіні көрініп-ақ тұрды. Әрине, балаларға ол кісінің айтқан ертегілері де өте қызықты болып, зер салып тыңдады.
Артынша келген қонағымыз өнерін көрсетіп, ән айтып, балаларды әртістік өмірге бір табан жақындатып, театрға шақырды. Ал балалар болса, Жаңа жылда ертегі көру үшін театрға ата-анасымен баратындарын жарыса айтты. Олар өздерінің сүйікті кейіпкерлеріне қатысты әңгіме өрбітіп, әртіске оны сахналап беруіне қолқа салды. Әлқожа Төленді балаларға жақын екендігін аңғартып, олар айтқан ертегі кейіпкерлерін сомдап берді. Міне, осылайша балалардың бір күні әртіске, бұл мамандыққа деген қызығушылығын арттырды.

Жанна ӨТЕУОВА,
№6 б/б тәрбиешісі,
Қостанай қаласы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.