Тәрбиеші болу – зор бақыт

Выпуск - №45(340)   :   19.11.2018
164

Балабақшада тәрбиеленіп жатқан балдырғандардың бәрі өзімнің балаларым секілді көрінеді. Әр күні олардың сүйкімді жүзін көргенде еріксіз күлімсіреймін. Өйткені, олар мені қуана қарсы алады.

Балалармен жұмыс жасау – мен үшін үлкен бақыт. Себебі, тек бала ешнәрсеге алаңдамай, мейірімділікке сенеді, кішкентай алақанын менің алақаныма қойып, құпияларын айтады. Пәк көңілді балалармен қарым-қатынас маған қуаныш, шаттық сыйлайды. Өйткені, мен оларға, олар маған қатты сенеді. Менің бақытты болуым – осы балаларымның сенімінің арқасы.

Жұмысым күрделі де қызықты. Шынымды айтсам, кейде жұмыстан үйге келгенде қатты шаршағанымды сезбеймін, өйткені, балалармен жұмыс жасаған өте қызық. Олардың қуанғаны да, ренжігені де шынайы. Олардың жаны жалғандықты, жасандылықты сүймейді, не айтса да әділ, шындықты айтады. Көздері мөлдіреген, жүздерінде күлкі ойнаған балалар өте қызық сияқты. Мысалы, мен мерекелік іс-шараларда «Алдар Көсе мен Бай», «Шалқан», «Қасқыр мен жеті лақ», «Бауырсақ» ертегілерін сахналағанда түрлі рөлге енемін. Бірде кемпір, бірде Алдар Көсе, Ақшақар, Шалқан, тіпті, сайқымазаққа айналғанда балапандарымның қуанышын сөзбен жеткізу мүмкін емес.

Менің негізгі мақсатым – балаларға жақсы көңіл-күй сыйлай отырып, саналы тәрбие, сапалы білім беру. 

Айгүл НҰРЫШЕВА,
«Қарлығаш» 
бөбекжай-бақшасының тәрбиешісі, 
Қамысты ауданы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.