Тарихи-өлкетану мұражайында

Выпуск - №42 (539)   :   28.10.2022
890

Балаларға туған өлкесінің тарихы, мәдениеті туралы айтып отыру маңызды. Біздің «Бота» балабақшасының балғындары қаламыздың тарихымен танысуды біздің шағын мұражайдан бастап, артынша тарихи-өлкетану мұражайында жалғастырды.

Балалар мұражайға экскурсия жасайтынымызды естігенде қуанғандарын жасырмады, баратын күнді асыға күтті. Балаларды алдын ала дайындап, оларға «мұражай» деген не, онда не көре алады, онда өздерін қалай ұстау керектігі туралы айтылды. Бірақ ол жерде болып, бәрін өз көзіңмен көрудің әрдеқайда қызық екені белгілі. Мұражай арқылы шығармашылық өнермен және басқа дәуір адамдарының мәдениетімен танысуға болады. Бұның бәрі баланың ойлау қабілетін кеңейтіп, өзінің кішкентай Отанына деген махаббатын оятады.

Біздің мұражайда қазақ халқының тұрмыста қолданған дүниелері жинақталған. Мұндағы экспозиялардан қазақ халқының өткен тарихын ғана емес, сонымен қатар қазіргі өмірін де көруге болады. Мұражай фонында қолымен ұстап көруге болатын: фотосуреттер, кітаптар, қару-жарақтар, киімдер, ыдыстар, әшекейлер бар. Балалар айтылған ақпараттарды қызығушылықпен тындап, алған әсерлерімен бөлісті.


Жанат ЖУМАБАЕВА,
«OFSTED» жеке мекемесі,
«Бота» б/б тәрбиешісі,
Қостанай қаласы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.