Ұрпаққа ұран болған Ұлы Жеңіс

Выпуск - №20(416)   :   15.05.2020
128

Әлем бойынша белең алған жағдайға байланысты қашықтан білім беру жүйесіне көшкеніміз белгілі. Ұлы Отан соғысындағы Жеңістің 75 жылдығына орай балалар мен олардың ата-аналарымен қашықтан бірлесе жұмыс істедік.

Бала тәрбиесін қолына алған кез келген адамның азаматтық міндеті – жас ұрпақты Отанын сүюге, елінің, жерінің адал патриоттары болуға, достық пен бірлік туралы түсінік беру арқылы отансүйгіштікке тәрбиелеу. Бізге бейбіт өмірді тарту еткен, қан майданда от кешкен ержүрек жауынгерлер – бүгінгі ақ сақалды ардагерлер мен ақ жаулықты әжелеріміз әрқашан жоғары құрметке лайық екені даусыз. Ұлы Жеңіске 75 жыл толуына орай, балалар Отан туралы өлең шумақтарын жаттады. Өз ата-әжелерінің портреттеріне қарап отырып, олардың еліміз үшін жасаған ерліктері туралы айтып берді.

Бүгінгі ұрпақтың борышы – Отан үшін жанын қиған батырларымыз бен ардагерлеріміздің еңбегін естен шығармауымыз керек. Әлбетте, себебі сол елі үшін от кешкен батырларымыз тәуелсіздікке жету жолында өзіндік септігін тигізгені анық. Осы тұста ата-аналар үйлерінде балаларымен балалармен жұмыс істеп, келешек ұрпаққа жеңістің оңай келмегендігі жайында әңгіме жүргізіп, еске алып тұруы мақтанарлықтай жайт. Сондықтан оларға деген ыстық ықылас пен құрмет, алғыс ешқашан толастамайды, керісінше «Тау алыстаған сайын биіктей түседі» демекші, уақыт ұзаған сайын еселене түспек.


Айгүл САТЫМБАЕВА,
Гүлшат ТОРТАЕВА,
№7 бөбекжай-балабақшасы,
тәрбиешілері,
Қостанай қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.