Ұсақ қол моторикасы

Выпуск - №26-27(321-322)   :   03.08.2018
477

«Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында балабақшамызда қөптеген іс-шаралар жүргізілуде. Солардың бірі «Жұлдыз» бірінші кіші тобында өткізілген «Шебер қолдар» сайысы.

Додаға ата-аналар атынан Қ.Ахметжан, А.Күдерина, Д.Кидербаева, Ж.Капишева, М.Ағыбаева, А.Тұрғанова, А.Күнеділова, Э.Абдашимова қатысты. Мұнда ата-аналар өз қолдарымен балалардың ұсақ қол моторикасын дамыту мақсатында жасаған жұмыстарын көрсетті.

Олар жасаған бұйымдарын презентациялар, ойындар арқылы көрсетіп, папкалар, альбомдар, бук­леттер жасап алып келді. Ерекше атап өтсек Нұралидің анасы ұсақ қол моторикасына арнап, жыл мезгіл ағаштарын дайындады. Нұрсияның анасы ата-аналарға ұсақ қол моторикасына арналған кеңестерді өзінің презентациясында көрсетті. Елжанның анасы өз қолымен бизиборд әдісімен жасалған жұмысын, Айкөркемнің анасы жұмысына қосып, «Саусақтарым сөйлейді» атты альбом жасап алып келді. Сайыс өте қызықты өтті. Қатысушылар мақтау қағаздарымен марапатталды. 
 

Айткүл ҚҰДАБАЕВА,
«Айгерім-ай» 
балабақшасының 
тәрбиешісі
Қостанай қаласы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».