Дүниежүзілік мұғалімдер күнімен үйлестіру мақсатында, биыл Қазақстанда ұстаздар мерекесі қазанның 5-і болып бекітілді. Мерекеге орай, №61 бөбекжай ұжымының қызметкерлерімен тәрбиешілері арасында, дойбыдан жарыс ұйымдастырылды.

Алғаш болып құттықтау сөз балабақша меңгерушісі Гүлжан Искаковаға беріліп, ол жарысқа қатысушыларға сәттілік тілеп, ұстаздарды мерекесімен құттықтады. Бір қарағанда, тым жеңіл көрінгенімен, дойбы ойынында да табан астында тапқырлық таныта білуіңіз керек. Бір бұрыс жүріс – бүкіл ойынының тағдырын шеше салады. Әр қадамын аңдап басып, өзара тартысқан ойыншылар жарыстың көрігін қыздырды. Нәзік жандыларымыз жеңіс жолында аянып қалмады.
Жарыста Жанагуль Нурмуханованың алдына ешкім түсе алмай, жеңіс тұғырының бірінші сатысынан көрінсе, екінші тұғырға Алтыншаш Серікбай тұрақтады. Ал, қола жүлдені Назым Алпысбаева місе тұтты. «Жеңіске деген жігері үшін» аталымымен Венера Бектабанова және «Белсене қатысқаны үшін» аталымымен Ырыс Тұңғышбаева марапатталды. Жеңімпаздар мен жүлдегерлерге естелік сыйлықтар мен медальдар табысталды.
Сәділ БАЙДАУЛЕТОВ,
№61 балабақшаның
дене шынықтыру
нұсқаушысы,
Қостанай қаласы
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».