Жаңартылған білім – заман талабы

Выпуск - №37 (383)   :   26.09.2019
156

Білім саласында өзгерістер орын алып, педагогтердің біліктілігін арттыруға аса көңіл бөлінуде. Биыл Қостанай облысында мектепалды даярлық сынып тәрбиешілері жаңартылған бағдарлама бойынша алғаш рет біліктілікті арттыру курсынан өтті.

Біліктілік курсы педагогтердің білім беру мазмұнын жаңарту аясында қолданатын барлық бастамалар туралы білуін және түсінуін қамтамасыз етуге арналған. Жаттықтырушымыз Самал Торина өзінің білгенін бізге үйретуден жалыққан жоқ. Курстың алғашқы аптасында «Бала үні», «4К моделі», «Тұтас бала бейнесі» туралы дәріс берсе, екінші аптада спиральді оқу бағдарламасы, тиімді оқыту әдіс-тәсілдері, инклюзивті білім беру, саралаудың әдіс-тәсілдері, оқу қызметіндегі SMART мақсат, саралап-даралап оқыту, ҰОҚ барысында бақылауды қалай жүргізу, 5 білім саласы бойынша оқу қызметін жаңартылған білімге сай жоспар құру, кері байланыс жүргізудің әдіс-тәсілдерін қалай қолдануды үйретті.

Ал, курстың үшінші аптасында әріптестермен тәжірибе алмасу мақсатында жаңартылған бағдарлама бойынша ықшам сабақ өткізілді. Курстың басында қиналған кездеріміз болғанын жасырмаймын. Екінші, үшінші аптада жаңаша білімді меңгеріп, әріптестерімізбен пікір таластырып, бір-бірімізге білмеген тұстарымызды түсіндіріп отырдық. Курстың соңғы күні білімді қаншалықты меңгергенімізді көрсету мақсатында бейне сабақ қорғадық. Үш аптадан кейін жаңартылған бағдарламаны меңгергенімізді растайтын сертификатқа да ие болдық. «Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға», – дегендей, білім нәрін бойымызға құйып, жеткізе білген Самал Аблайханқызының еңбегі зор. Үш апта бірге оқыған әріптестеріме жаңаша білім беруде сәттілік тілеймін!


Роза ЖУСУПБЕКОВА,
Н.Наушабаев атындағы
Затобол мектеп-гимназиясы
мектепалды даярлық
сынып тәрбиешісі,
Қостанай ауданы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.