Жеңіс күні – мәртебелі мейрам

Выпуск - №19(516)   :   12.05.2022
647

Халқымыздың ерлігі мен даңқының көрінісіндей болған Жеңіс күні – еліміз және әрбір отбасы үшін ең маңызды мереке саналады. Бүгінгі бейбіт аспан астындағы ғұмырымыз үшін соғыс және тыл ардагерлеріне алғыс білдіреміз.

Әр отбасының өз батырлары және ұрпақтан-ұрпаққа насихатталып отыратын тарихы бар. Ол – майданға қатысқан және тылда еңбек еткен ата-апаларымыз. Бұл тарихи мейрам – барлық отбасылар үшін ортақ. Бұл мереке – жанқияр ерліктің, еңселі елдіктің рухы өрлеп, Жеңіс туы желбіреген күн. Бүгінгі тәуелсіздік тұғырының берік, еңсеміздің биік болуы да, еліміздің өркендеуі мен елордамыздың гүлденуі де – осынау мерекенің жемісі. Балаларды адамгершілікке, Отанын сүюге, оны қорғауға баулу мақсатында «Улыбка» балабақшасында тәрбиелік сағат өтті.


Әрине, жас ұрпаққа патриоттық тәрбие бере отырып, өз елін, жерін қастерлейтін саналы да парасатты, елжанды азамат етіп тәрбиелеу басты назарда. Ардагерлеріміздің ерлік істерін балғындарымызға түсінікті етіп жеткізу – басты міндетіміз. Аспанымыз ашық болып, жүрегімізде мейірімділік ұялап, бейбітшілігімізді қадірлеп, абыройлы да айбынды, беделді де берекелі, ынтымағы мен бірлігі жарасқан тәуелсіз мемлекетте өмір сүру мүмкіндігін бағалай білейік.


Жанар БИТЕНОВА,
«Улыбка» б/б тәрбиешісі,
Қарабалық ауданы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.