Биыл атаулы күндердің бірі – Арқадағы сайын далада орналасқан Арқалық қаласының 65 жылдық мерейтойы. Соған орай «Ақбота» балабақшасында сүйікті қаламыз Арқалықтың 65 жылдығына орай макеттер сайысы ұйымдастырылды.
Балалардың өз қаласы жайында тарихи мағлұмат беру, өз мекеніне деген патриоттық сезімін, сүйіспеншілігін арттыр мақсаты көзделді. Ата-аналар мен топ тәрбиешілер қолдауымен қаламыздың мәдени ғимараттарының макеттері табиғи материалдар мен түрлі-түсті қағаздардан жасалды. Әрбір топтан балалар ата-аналарының көмегімен бірлесіп жасаған макеттерін қорғады. «Ақбота» балабақшасының ата-аналарына балабақшаішілік қоғамдық жұмыстарына ат салысып, балабақшамен тығыз байланыста болғаны үшін, балалары мен немерелері үшін мейірімге толы жылы ықыластары үшін алғыс білдіреміз.
Іс-шара соңында қатысушы бүлдіршіндерге Мадақтама қағаздары мен Арқалық қаласының 65 жылдық мерейтойына арналған кубоктары, ата-аналарға Алғыс хаттар табысталды. Нәтижесінде 1-орынды «Алтын сақа» тобының (тәрбиешілері: Қ.Жиенбай, А.Бердешева) тәрбиеленушісі Айлин Алматова (суретте) жеңіп алды. Ал 2-орынға «Қызғалдақ» тобының (тәрбиешілері: Қ.Қайралапова, А.Дәулет) тәрбиеленушісі Арлан Ардақ, 3-орынға «Құралай» тобының (тәрбиешілері: С.Молдагалиева, А.Турланова) тәрбиеленушісі Азиз Жәнібекұлы ие болды.
«Балапан» тобының тәрбиешілері К.Сарманова мен Ұ.Боранбаева және ата-аналарына «Ақ тиін» тобының тәрбиешілері М.Базарова, С.Қайралапова, ата-аналары макеттер сайысына бүлдіршіндерін қатыстырып, ат салысқаны үшін ынталандыру сыйлықтары мен Алғыс хаттарын табыстады. Қаламыз алдағы уақытта да гүлдеп, жайнай берсін.
С.Хасенова,
А.Алидарова,
«Ақбота» б/б тәрбиешілері,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.