«Күз сыйы» көрмесі

Выпуск - №41(488)   :   23.10.2021
2083

Әрбір жыл мезгілі ерекше. Күз мезгілінде табиғат сап-сары алтынға малынғандай күй кешесің. Біздің «АБВГДейка» балабақшасының «Знайка» (Білгіштер) мектепке дейінгі дайындық тобының балалары да табиғат сұлулығына сүйсінбей тұра алмады.

Олар ауладан сан түрлі жапырақтар, емен жаңғақтарын, шырша жаңғақтарын, бұтақтарды жинады. Әр түрлі табиғи материалдарды қосып, көкөністерді қосып, ата-аналарымен күзгі қолөнер бұйымдарын жасады. Өз қолдарымен қолөнер (поделка) жасау, балаларды еңбекке, төзімділікке, ұстамдылыққа тәрбиелейді. Мысалы, Лиза Барташевич «Ферма», Кира Ахметова «Күзгі ханшайым», Адель Макишева «Ормандағы кірпі», Гүлназым Омарова «Ауыл», Диас Сәндібек «Саңырауқұлақ», Арина Щукина «Жапырақ жамылған кірпі» көріністерін бейнеледі.

Қолөнер баланың ойлау қабілетін ұштай түсумен қатар саусақ қол моторикасын жетілдіреді. Керемет шаттық көңіл-күй сыйлайды, өз ісіне деген сенімділік қалыптастырады. Бала тәрбиесінің ең маңыздысы да осы – оны еңбекке баулу. Бала еңбегін бағалай білу мақсатында «АБВГДейка» балабақшасының директоры Алия Середенко балаларға Диплом мен сыйлықтар табыстады. Еліміздің болашағын жарқын етер тәрбиеленушілерімізден зор үміт күтеміз.


Зәуреш МАМАНОВА,
«АБВГДейка» б/б тәрбиешісі,
Қостанай қаласы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».