Мақал-мәтелдер еліне саяхат

Выпуск - №6(603)   :   15.02.2024
402

Жақында «Мақал – сөздің азығы, жұмбақ – ойдың казығы» жобасын жүзеге асыру аясында «Балалар кітапханасы» РММ БЕДИ жоспарына сәйкес, «Мақал-мәтелдер еліне саяхат» ойын-викторинасы өткізілді.

Қостанай қаласындағы №54 балабақшасында «Почемучка» және «Любознайка» мектепалды топтары арасында өтті. Викторинаның мақсаты – логикалық ойлауды, есте сақтауды, зейінді дамыту, кітап оқуға деген қызығушылықты арттыру. Кітапқа деген сүйіспеншілікті ояту. Ойын халық мақал-мәтелдерін білу, жұмбақтарды табу, тіл бұрмаларын тез айту бойынша үш айналымнан болды. Тапсырмаларды орындау барысында балалар нәтижеге жету үшін топпен жұмыс жасап, бірін-бірі тыңдай білу керектігін көрсетті. Балалар достық туралы әндерімен, туған халқының сүйікті музыкалық аспабы домбырасымен биледі. Бұл кездесу барлығына қуаныш сыйлады. Іс-шараның мақсаты орындалды. Медальдармен марапатталып, қатысушылар тәтті сыйлыққа ие болды.

Балалар қанатты сөздер мен мақал-мәтелдердің адамдар арасында өмір сүргені және өмір сүретіні туралы қорытындыға келді. Мақал-мәтелдер ғасырдан ғасырға, ұрпақтан-ұрпаққа жалғаса береді, даналықтың ұшуына бағытталған шексіз қашықтық. 


Дина БЕРДИБЕКОВА,
Акбота ОСПАНОВА,
№54 бөбекжайдың
қазақ тілі мұғалімдері,
Ольга КАШУБА,
музыкалық жетекшісі,
Қостанай қаласы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.