Біз туберкулезді жеңе аламыз!

Выпуск - №11 (559)   :   20.03.2023
113

Қазақстанда туберкулездің алдын алу айлығы басталды. Ол жыл сайын наурыздың 24-інде аталып өтетін Дүниежүзілік туберкулезге қарсы күрес күніне орайластырылып, ақпанның 24-інен наурыздың 23-іне дейін жалғасады.

Айлықты өткізу арқылы профилактикалық іс-шараларды және туберкулездің алғашқы белгілері туралы халықтың хабардарлығын, медициналық көмекке уақытылы жүгінудің маңыздылығын, емдеудің тиімділігін, профилактикалық іс-шараларды күшейту мақсаты көзделеді.

Туберкулез – бұл жұқпалы ауру, ол өкпеге және басқа мүшелерге жиі әсер ететін Кох бацилласын тудырады. Ауру адамнан адамға ауа тамшылары арқылы беріледі. Ол Қазақстанда да, бүкіл әлемде де кең таралған аурулардың бірі саналады. Қостанай облысында 2021 жылы 363, 2022 жылы 400 туберкулез ауруы тіркелді. Белсенді өкпе туберкулезінің белгілерінің қатарында: жөтел, кейде қақырық немесе қан, кеудедегі ауырсыну, әлсіздік, салмақ жоғалту, дене қызуының көтерілуі, түнде тершеңдік байқалады.

Өз денсаулығына бей-жай қарамайтын кез келген адам өзінен, өмір салтынан, денсаулықты сақтауға ықпал ететін қарапайым ережелерді сақтаудан бастауы қажет. Аурудың алғашқы белгілері байқалған жағдайда дереу медициналық көмекке жүгінген абзал. Қазақстан диагностика, емдеу және алдын алу тегін жүргізілетін елдердің қатарына жатады. Туберкулезден қорқудың қажеті жоқ, оны емдеуге болады.

Биылғы 2023 жылдың ұраны – «Біз туберкулезді жеңе аламыз!».

Айлықтың хэштегі: #бізтуберкулез, #бізтуберкулездіжеңеаламыз, #npcseem.

Өзіңізді және балаларыңыздың денсаулығын сақтаңыз!


Бижамал ШАРЖАНОВА,
«ҚР Денсаулық сақтау министрлігі
Санитариялық-эпидемиологиялық
бақылау комитеті Көліктегі
санитариялық-эпидемиологиялық
бақылау департаментінің
Қостанай бөлімшелік көліктегі
санитариялық-эпидемиологиялық
бақылау басқармасының бас маманы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.