И.Ф. Павлов атындағы ауылдың жанындағы Тобыл өзенінде (Қостанай ауданы) Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 30 жылдығына арналған су туризмі техникасы бойынша жыл сайынғы облыстық жарыстар ұйымдастырылды, – деп хабарлайды https://bilimdinews.kz сайты.

Жарыс бағдарламасына үш техникалық қашықтық кірді. Алғашқы “кедергілер жолағы” қашықтығы сегіз кезеңнен тұрды, онда қатысушылар техникалық кезеңдерден өту, жергілікті жерге бағдарлау, байдаркада командалық есу, медициналық көмек көрсету және зардап шеккен адамды тасымалдау бойынша өз шеберліктерін көрсетуі тиіс болды. “Байлам” қашықтығында жұптарға бөлінген қатысушылар дульфер баурайынан түсіп, байдаркада белгілі бір учаскені жүзіп, содан кейін жұмарда көтерілді.
Жарыстың үшінші күні “жеке-командалық” қашықтық, команданың әрбір қатысушысы техникалық кезеңдердің 2 блогы уақытына өтті. Алынған нәтижелер қашықтықта үздік команданы анықтау үшін қорытындыланды. Жарыс қорытындысы бойынша Сарыкөл ауданының “Алтай” командасы жеңіске жетті. Екінші орынды Қостанай ауданының “Степная братва” иеленді, үшінші орын Қостанай қаласының командасында. Жарыстың жеңімпаздары мен жүлдегерлері мақтау қағаздарымен, медальдармен, кубоктармен және туристік жабдықтармен марапатталды.
Жұмыс берушілермен ашық диалог
Өңірдің өрелі жастары – кәсіби шеберлік биігінде
Сердце профсоюза – в людях: лучшие моменты 2025 года
Моя цель – всю свою жизнь посвятить родному народу
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».