Тәуелсіздіктің 30 жылдығына орай Арқалық қаласы білім бөлімінің қосымша білім беру орталығының ұйымдастыруымен «Елімнің бақытын тербеткен – Тәуелсіздік!» тақырыбында қала мектептері арасында көркемсөз оқу шеберлерінің байқауы өтті.
Тәуелсіздік – қазақ халқының бостандыққа ұмтылған асқақ армандары мен қайсар рухының жемісі. Еліміздің Тәуелсіздігі – ең алдымен, халқымыздың бақыты. Міне, мемлекетіміз егемендікке қол жеткізіп, дербес елге айналғанына биыл 30 жыл толып отыр. «Қазақстан балалары – жазды қуанышқа толтырайық!» бағдарламасы шеңберінде өткізілген байқаудың мақсаты – поэзия саласында дарынды оқушыларды анықтау және оларға қолдау көрсету.
Көркемсөз оқу байқауына мектеп жанындағы лагерьлерден 11-16 жас аралығындағы оқушылар қатысты. Әр оқушы байқаудың ережесіне сәйкес белгілі ақындардың туындыларын мәнерлеп, жатқа айтудан бақ сынасты. Қазылар алқасы талапкерлердің өнерін бағалау барысында олардың өлеңді таңдау талғамына, шығарманың көлеміне, қатысушының дауыс мәнеріне, сахнада өзін-өзі ұстауына, актерлік шеберлігі мен костюмнің үндесуіне де баса назар аударып отырды.
Байқау нәтижесінде Ш.Уәлиханов атындағы №1 жалпы орта білім беретін мектебінің 2-сынып оқушысы Ақмаржан Төлеуова жүлделі 1-орынды иеленді. Ал 2-орынға Кейкі батыр атындағы №4 жалпы білім беретін мектебінің 4-сынып оқушысы Әдемі Амантай тұрақтаса, Абай Құнанбаев атындағы мектеп-гимназияның 6-сынып оқушысы Инабат Нуриева 3-орынды қанжығасына байлады. Мәнерлеп оқу байқауы барысында белсене қатысқаны үшін Бейімбет Майлин атындағы №3 жалпы білім беретін мектебінің 10-сынып оқушысы Аружан Жаңбыршинова мадақтамамен марапатталды. Байқауға қатысқан оқушылардың барлығына арнайы мадақтама мен сыйлықтар табысталды.
Арай ТЕМІРБЕКОВА,
Абай Құнанбаев атындағы
мектеп-гимназия жанындағы
«Ақ желкен» сауықтыру
демалыс лагері, «Сәлем»
үйірмесінің жетекшісі,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.