Егемендік – ел бақыты

Выпуск - №24(471)   :   21.06.2021
112

Тәуелсіздіктің 30 жылдығына орай Арқалық қаласы білім бөлімінің қосымша білім беру орталығының ұйымдастыруымен «Елімнің бақытын тербеткен – Тәуелсіздік!» тақырыбында қала мектептері арасында көркемсөз оқу шеберлерінің байқауы өтті.

Тәуелсіздік – қазақ халқының бостандыққа ұмтылған асқақ армандары мен қайсар рухының жемісі. Еліміздің Тәуелсіздігі – ең алдымен, халқымыздың бақыты. Міне, мемлекетіміз егемендікке қол жеткізіп, дербес елге айналғанына биыл 30 жыл толып отыр. «Қазақстан балалары – жазды қуанышқа толтырайық!» бағдарламасы шеңберінде өткізілген байқаудың мақсаты – поэзия саласында дарынды оқушыларды анықтау және оларға қолдау көрсету.
Көркемсөз оқу байқауына мектеп жанындағы лагерьлерден 11-16 жас аралығындағы оқушылар қатысты. Әр оқушы байқаудың ережесіне сәйкес белгілі ақындардың туындыларын мәнерлеп, жатқа айтудан бақ сынасты. Қазылар алқасы талапкерлердің өнерін бағалау барысында олардың өлеңді таңдау талғамына, шығарманың көлеміне, қатысушының дауыс мәнеріне, сахнада өзін-өзі ұстауына, актерлік шеберлігі мен костюмнің үндесуіне де баса назар аударып отырды.
Байқау нәтижесінде Ш.Уәлиханов атындағы №1 жалпы орта білім беретін мектебінің 2-сынып оқушысы Ақмаржан Төлеуова жүлделі 1-орынды иеленді. Ал 2-орынға Кейкі батыр атындағы №4 жалпы білім беретін мектебінің 4-сынып оқушысы Әдемі Амантай тұрақтаса, Абай Құнанбаев атындағы мектеп-гимназияның 6-сынып оқушысы Инабат Нуриева 3-орынды қанжығасына байлады. Мәнерлеп оқу байқауы барысында белсене қатысқаны үшін Бейімбет Майлин атындағы №3 жалпы білім беретін мектебінің 10-сынып оқушысы Аружан Жаңбыршинова мадақтамамен марапатталды. Байқауға қатысқан оқушылардың барлығына арнайы мадақтама мен сыйлықтар табысталды.

Арай ТЕМІРБЕКОВА,
Абай Құнанбаев атындағы
мектеп-гимназия жанындағы
«Ақ желкен» сауықтыру
демалыс лагері, «Сәлем»
үйірмесінің жетекшісі,
Арқалық қаласы

 

Реклама

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать. 

"К педагогическому делу надо призывать, как к делу морскому, медицинскому или тому подобным, не тех, которые стремятся только обеспечить свою жизнь, а тех, которые чувствуют к этому делу и к науке сознательное призвание и предчувствуют в нём своё удовлетворение, понимая общую народную надобность".