Жалпыреспубликалық диктант өтті 

Выпуск - №43(439)   :   01.11.2020
117

Хәкім Абайдың даналығын, даралығын насихаттау аясында әр түрлі іс-шаралар ұйымдастырылуда. Соның бірі «Ұлы Абай – халық жүрегінде» тақырыбында республика көлемінде алғаш рет ұйымдастырылған диктант.

Қазақтың кемеңгері, ойшылы, білім мен бостандығы жолындағы қажымас күрескері – Абай бүгінде бүкіл адамзатқа ортақ тұлғаға айналып отыр. «Қазақтың бас ақыны – Абай Құнанбаев. Онан асқан бұрынғы-соңғы заманда қазақ даласында біз білетін ақын болған жоқ», – деп жазған Ахмет Байтұрсынов. Диктант шарасының мақсаты – ақынның мұрасын кеңінен насихаттау және жазу мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.
Жалпыреспубликалық диктантқа еліміздің түкпір-түкпірінен бір мезетте бірнеше мыңдаған адам қатысты. Қостанай облысы әкімдігі тілдерді дамыту басқармасының ұйымдастыруымен Арқалық қаласында да өтті. Аталмыш диктантқа қаламыз бойынша 3500-ден аса адам, оның ішінде «Алпамыс» бөбекжай-балабақшасынан 18 адам қатысып, сауаттылық деңгейін тексеру мүмкіндігін алды. Абайдың қара сөздерінен құрастырылған диктанттың мәтіні 145 сөзден тұрды. Балабақша қызметкерлері елімізде болып жатқан карантиндік режимнің талаптарына сай арақашықтықты, санитарлық талаптарды сақтай отырып, диктант жазуға бір кісідей ат салысты.
Жалпыреспубликалық диктанттың қорытындысы бойынша балабақшамыздан қатысқан қызметкерлердің арасында ерекше көзге түсіп, жазу сауаттылығының жоғары деңгейін көрсеткені үшін балабақшамыздың әдіскері Бақыткүл Едиресова Алғыс хатпен марапатталды. Сауаттылық деңгейімен жоғары нәтиже көрсеткен әріптесіміз үшін қуаныштымыз. Әрқашан тек биіктерден көрінуіне тілектеспіз. Абай Құнанбайұлының 175 жылдық мерейтойына орай ақынның шығармашылығын насихаттауды көздеген осындай шаралар жиі ұйымдастырылып тұрса, ақыннның мәні мен маңызы зор еңбектері ешқашан да ұмытылмайды.


Гаухар КЕНЖЕБАЕВА,
«Алпамыс» б/б тәрбиешісі,
Арқалық қаласы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.